Cuma, Temmuz 15, 2011

HAYIRLI KANDİLLER...



Selam olsun hepinize...sabahınız hayırlı olsun...bir memleket izni daha bitti..gidildi..gelindi...ev temizlendi..düzen sağlandı...kızlar eve motive oldu...ee benimde günlüğüme kaldığım yerden devam etme zamanım geldi...çok önemsiyorum burayı..özlüyorum...

dün 13 askerimiz şehit düştü...onlar şerefleriyle şehit olup,Rablerine kavuştular..ama bunu yapan zalimler!bu yaptığınız sanmayın ki kar kalır size..Rabbim zalimleri görür ve bilir..vakti zamanı geldiğinde elbet cezanızı hakkettiğince verecektir..şu mübarek günde sızlattığınız ana babalar,eşler,çocuklar yüzühürmetine Rabbim kahretsin sizi!

canım arkadaşlarım kandilinizi en içten dileklerimle kutluyorum,kandilimiz beraatımız olur inşaAllah..dualarda buluşmak ve bu geceyi layıkıyla geçirmek ümidiyle...SEVGİLER...

3 yorum:

pelince.com dedi ki...

Fatoşcum sanada hayrılı kandiller diliyorum..
hepimizin başı sağolsun :(

ZEYNEP dedi ki...

Biraz geç gördüm mesajınızı kusura bakmayın ... Teşekkür ediyorum kandil dilekleriniz için çok naziksiniz:) Yazınız da çok anlamlı, şehitlerimiz yüreğimizi dağladı...

ZEYNEP dedi ki...

Biraz geç gördüm mesajınızı kusura bakmayın ... Teşekkür ediyorum kandil dilekleriniz için çok naziksiniz:) Yazınız da çok anlamlı, şehitlerimiz yüreğimizi dağladı...