Perşembe, Ağustos 04, 2011

İFTAR MENÜSÜ-3







Ya Rab!benim hatalarımı,bilmeden yaptıklarımı,işimde aşırı gitmemi ve senin benden daha iyi bildiğin hallerimi mağfiret eyle.Allah'ım benim latifeleşmelerimi,ciddiyet halimi,hatayla ve kasten yaptıklarımı ve bende olan her şeyimi mağfiret eyle..AMİN..



Güne sevgili peygamberimiz(s.a.v)in güzel bir duasıyla başlamak istedim..bizler Rabbimize layık kullar,peygamber efendimiz(s.a.v)e layık birer ümmet oluruz inşaAllah....



Dün akşamki iftar soframızda gördüğünüz z.yağlılar,bamya ve tavuklu pilav vardı.tatlı olarakta cevizli kadayıfımız vardı..elhamdülillah...



Allah sofralarımızı bereketli eylesin..afiyetle..

2 yorum:

sevda dedi ki...

kadayıfı ben istiyorum canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Zeytinyağlı sarmaları alsam keşke:)

Ellerine emeklerine sağlık canım.

Rabbim kabul etsin..