Pazar, Ağustos 21, 2011

KIŞ HAZIRLIKLARI-1



Gözümüzün ,gönlümüzün nuru ramazan ayımızın son günlerine girdik...çok çabuk geçmedi mi zaman sizce de? artık görevimiz Kadir Gecesini ihya etmek...hakkıyla..layıkıyla...sahurumuzu yaptık..sabah namazlarımızı kıldık(Rabbim kabul etsin)...kuzularıma sütlerini içirdim...nasıl güzel uyuyorlar..mis gibiler..uyudukları zaman daha çok kanım kaynıyo valla...teyzelerimin bebeklerini sevmeye gittiğimde uyuyolarsa öpe öpe uyandırırdım..onlarda kızardı bana yapma etme yeni uyudu diye..şimdi ne kadar kanım kaynasa da hafif bir öpücükle bastırıyorum o anki aşkımı..ve teyzelerimi anlıyorum:)))

Allah'ın izniyle kışlıklarımız hazır gibi...kızlarıma erişteyle tarhana yapmak istiyorum..erişte neysede tarhanayı becerebilir miyim hiç bilmiyorum..pratik bir tarhana tarifiniz varsa asla hayır demem:))domates konservelerim,kuruttuğumuz patlıcan,kabaklarımız ve dayımızın ellerine dikenler bata bata ,oruç ağız yiğenleri için topladığı,anneannelerinin kışın ağızları yara olursa diye pişirdiği böğürtlen reçeli....Sevgiyle..mutlulukla..huzurla..sağlıkla yemeyi nasib eder inşaAllah Rabbim...

Hiç yorum yok: