Çarşamba, Eylül 14, 2011

AÇMA



İyi geceler..yorgun,üzgün ve uykusuz bir haldeyim 2 gündür..Hiranurum yine boğaz enfeksiyonu geçiriyor..yine ateş,yine kusma,yine iştahsızlık,yine huzursuzluk...39.3 ateşle acilde başladı günümüz...ertesi gün dr.kontrolü...her seferinde refleksel kusmaları olan kızım,babasını baştan aşağı batırdı...ben apartmanın asansörüne varana kadar temizledim...boğazım şişti ...sıkıntıdan,sinirden..ağlayamamaktan...gurbette olmak çok çokk zor..böyle zamanlarda daha iyi anlıyor insan...bugün daha iyiydi..hiç yemedi desem yeridir...parka gittik..defalarca kayacağa tırmandı..kaydı..sanki bir başına gibi..etrafına hiç bakmadan..o şen kahkahasını atmadan...dün bütün gece ayğımda salladım öyle uyudu..bu gece de aynen..kızım ayağımda uyuyor ben ,postumu yazıyorum...yatağın akoyduğum an basıyo yaygarayı...aslında anneliğin tadı böyle zamanlarda daha mı çok hissediliyor ne? anneliğin sabır olduğunu,fedakarlık olduğu,merhamet olduğunu,en büyük AŞK olduğunu daha da iyi anlıyor insan..Allah hiçbir annenin evladını ağrıtıp incitmesin...içinde benim kuzularımı da..

Ziyaretim yine amacını aştı ne için geldim,neler yazdım..ama dedim ya boğazıma kadar doluyum bu gece...kızlarım için yaptım açmayı..aynurum biraz yedi de karam yüzüne bile bakmadı...........

-1 su bardağı ılık süt

-1 su bard.ılık su

-1 yumurta

-1 paket insant maya

-2yk toz şeker

-1tk tuz

-yarım çay bard.sıvıyağ

arsına:

margarin

üzeri için:

-yumurta sarısı

-susam

***hamurumuzu yoğurup 1 saat kadar mayalandıralım.daha sonra bezeler koparıp,poğaça gibi açıp içine 1 çay k.margarin koyup tekrar kapatıyoruz.tüm bezelerimizi bu şekilde yapıp 20 dk.kadar dinlendiriyoruz.sonra margarini dışarı taşırmadan bezeyi uzatıp iki ucunu ters yöne çevirip buruyoruz.yağlanmış tepsiye dizip bir 20 dk.böyle dinlendiriyoruz.yumurta sarısı sürüp,susam serpip 200c de pişiriyoruz...SAĞLIKLA..AFİYETLE..

6 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Buyukk gecmis olsunn allah acil sifalar versin.
acmaalrda nefis gorunuyor ellerinize saglik
Sevgiler
Sefa

olsada yesek suzan dedi ki...

çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir, açmalar süper görünüyor ellerine sağlık...

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar sağolun..,,

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis yanınada çay harika olur ellerine sağlık canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

insan okurken bile üzülüyor,sen yaşarken neler çekiyosun kim bilir :( Rabbim yardımcın olsun canım ve şifalar versin..

Açmalarda çok nefis,ellerine sağlık..

fatosun mutfagından... dedi ki...

aminn canım papatyam ..çok sağol..