Salı, Ekim 11, 2011

EKMEK ARASI TAVUK

Günaydınn:))benim bıcırların pepesi başlamışken,bir nefes alıp,elimi işten çekip soluklanıyım dedim...sabah 6 dan beri ayaktayım..benim için gün yarı oldu sayılır...sanahtan beri çamaşırdı,ütüydü,yatak toplamaydı derken başım döndü...ne rutin hayat!hergün aynı....yine de aldığım her nefes için hamdüsenalar olsun Rabbime..şikayet etmiyorum..şükür ediyorum..böyle ara sıra sitem etsemde hayatımdan çok memnunum..ev temizliğinden de,kızlarımın dağıtıp dökmelerindende,eşimin dağınıklığından da...iyi ki varlar da bu işler çıkıyor..ama dedim ya bazen çıldırdığım da oluyor:))))
dün akşam hiç öyle tencere başında durup yemek yapmak istemedi canım..fastfood tarzı bişeyler olsun istedim...hemen bu nefis ekmek arasını hazırladım..
-1 tavuk göğsü
-salatalık turşusu
-domates
-ince kıyılmış marul yaprakları
-sumaklı soğan salatası
-mayonez
-pulbiber
-sıvıyağ

-tuz
***tavuk göğsünü minik minik doğrayıp tavaya alıyoru.üzerine tuz serpip kendi suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz.daha sonra sıvıyağ ekleyip kavuruyoruz.üzerine pulbiber atıp kapatıyoruz.diğer tarafta dilediğimiz kadar ekmeğin arasını açıp, domates,marul,turşu ve piyazı sıralayıp üstüne tavukları yayıyoruz...isteğe göre mayonezini ekleyip servis yapıyoruz..yanında ayranla şahane bir akşam yemeği oluyor:)))AFİYETLE...


10 yorum:

DR.NİRVANA dedi ki...

ellerine saglık bazen boyle yapmakta fayda var...sevgiler...

Hayat Cafe dedi ki...

Bugünde benim çıldırdığım günlerden biri..
Hiç oturamıyorum diye bağıra bağıra ağladım..:((
Nasıl yorgunum bir bilsen..:((
Bende bazen böyle yemek yapmak istemediğimde yaparım bu tarz pratik lezzetler..
Ellerine sağlık canım..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım benim Allah kolaylık versin..kendini çok fazla bunaltma..:))

zeymuran dedi ki...

ekmek arası yemeklerde en sevdıgım evde yapılmış olanıdır dıgerlerını yedıgım zaman çok kötu oluyorum içine ne koyuyorlarsa çok kötü oluyor

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım çok sağlıklı güzel bir yemek olmuş

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım valla sana bravo diyorum arasıra çıldırmak mı ben her an çıldırırmış vaziyatte dolanırdım. Akşam eve gidiyorum yemek yap hazırla kaldır yıka kızı uyut derken valla bende biran çığlık attığım bile oluyor. Şimdi birde 1. sınıfa başladı şükürler olsun arada ben arda babası ders çalıştırıyoruz öyle olunca kafama huni alıp gezesim geliyor :)))
canım benim ne kadar zorlansakda anneyiz işte yapıyoruz yapacağız tüm işte bizde ne yapalım annelerimizde bizlere yapmış aynı şeyleri değil mi ?
tatacım tavuk şahane olmuş sana ve kuzucuklarına afiyet bal olsun şifa olsun inşallah
Sevgiyle kal

Limon çiçekleri dedi ki...

Aynı hislere sahibiz..Ama bu ekmek arası tam bir ekmekarası olmuş yani,yemede yanında yat!Ellerine sağlık..

disal dedi ki...

canım ne güzel anlatmışsın o rutinliği bizde yaşıyoruz.ve aynen yazdığın gibi yemekle uğraşmak istemiyoruz..bu ekmek arası yemekler zaten benim en sevdiğim öğünlerdir..ellerine sağlık harika görünüyor.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Gerçekten nefis mi nefis arkadaşım. Bende arada bu tarz kaçamaklar yapıyorum, çocuklarınla kolaylıklar gelsin sana da canım.
Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

ohhhh süper mis mis
ellerine sağlık canım