Perşembe, Ekim 27, 2011

PEYNİRLİ & OTLU KREPLER

Merhaba...soğuklar iyice bastırdı..değil mi...bugün balkonda çamaşır asarken dondum...Allah'ım sen açıkta,bu soğukta yaralarını sarmaya çalışan kardeşlerimize yardım et ..dedim içimden....dün akşamda ortak tv yayınlarında baya yüksek miktarda yardım toplandı:))umarım olması gerekn şeklide doğru kişilere! ulaşır yardımlar...
bizim kızlar krebi çok seviyorlar...özellikle arasına çikolata sürüldüğü zaman:))ama bu haliylede sevdiler..güzel güzel yediler kahvaltıda..yanına çok sevdikleri zetin(zeytin:)) ve taze sıkılmış havuç suyu:))
-1 yumurta
-1 çay bard.süt
-1 çay bard.kadar un
-1 kase dereotu-maydonoz ve beyaz peynir karışımı
-1 çay k.çörekotu
-1-2 damla sıvıyağ
-tuz
***krep hamurumuzu pürüzsüz bir şeklde hazırlayıp,peynir ve yeşilliklerini ekleyip dolapta 10 dk.dinlendiriyoruz.daha sonra teflon tavaya birer kepçe döküp arkalı önlü pişiriyoruz...AFİYETLE..

6 yorum:

Tombul Tarifler dedi ki...

Krebi çok geç keşfedenlerdenim ben. Ben de içine dereotu koyarak yemeyi seviyorum Seninkiler de çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

İşte ben de tam bunun müptelasıyım :) Bayılıyorum krepe, her türlüsünü çok seviyorum, tatlı tuzlu farketmiyor. Ellerine sağlık. Nefis, nefis. Afiyet olsun, sevgiler

mine dedi ki...

başının üstünde bir dam olmayan herkes için dualarımız, hastaları olanlara Rabbim bu cuma gününde güzel haberler versin, güzelliklerle gelsin bu cuma

Hayat Cafe dedi ki...

Ohh miss kokusu geldi sanki bu kreplerin..
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

GÖNÜL dedi ki...

bloğuma hoş geldiniz krep hiç denemediğim bir şey merak etmiyor değilim tarif için teşekkürler yemekler harika ilgiyle izleyeceğim sevgiler

Kendimce dedi ki...

Krep hafta sonu vazgeçilmezim
bu arada Antakyalı olmanız çok hoşuma gitti.Oranın yemeklerini çok merak ediyorum