Çarşamba, Ekim 26, 2011

TAVUK DÖNER


Günaydın...hayırlı sabahlar diliyorum hepinize...bugün birkaç gün öncesine göre daha iyi,daha metanetliyim...giden yardımları,uzanan elleri,ülkemin bu yarayı sarmak için olan çabalarını görünce..biraz daha dindi içimdeki kalp ağrım...tokat ili olarak dün bizde gönderdik yardımlarımzı...ben görmedim ama eşim çok sayıda kişinin yardım gönderdiğini söyledi...şükürler olsun sana ya Rabbim..sen kimseyi darda,sıkıntıda bir başına bırakmazsın...her halimizde muhtacız sana...bizi merhametinle sarıp sarmala...
hiranur ete,özellikle tavuk etine çok düşkün.haftada birkaç kez tavuk yapıyorum onun için..bizde kenarından ucundan:))bu sefer değişik olsun istedim..ev usulü döner hazırladım...
-1 adet tavuk göğsü
-kekik,pul biber
-tuz
-z.yağı
-pilav
-soğan salatası
-patates kızartması
-turşu
***buzlukta donmuş olan tavuk göğsümüz
ü yarım saat önceden çıkarıyoruz.yarım saat sonra keskin bir bıcakla ince ince dilimliyoruz.teflon tavaya alıp,üzerine baharatlarını ve az yağını ekliyoruz.karamel rengi alana kadar soteliyoruz...pilav,salata ve p.kızartması koyduğumuz tabagımızın bir kenarına koyuyoruz..:))çocuklar bayıldılar ve çok güzell yediler...ev yapımı yoğurtla köpürtülmüş ayranda pek bir yakıştı yanına...GÜZEL
GÜNLER GÖRMEK DUASIYLA....

7 yorum:

muko dedi ki...

amin aminn canım inşşş,zor günlerdeyiz rabbim memelektimize zeval vermesin inş

dönerinde tabaktaki herşeyde çok güzel görünüyor eline sağlık cnaım

sevgiler

Tombul Tarifler dedi ki...

iyi fikir bende tavuğu farklı şekillerde yapmayı severim bunu da deneyeceğim sevgilerimle

sevda dedi ki...

vayyy.tabağa bak demek geldi içimden.ellerine sağlık canım.tabağı ben alıp kaçayım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Filiz dedi ki...

çok güzel bir tarif,ellerinize sağlık,inşallah ben de kızıma sevdiği yemekleri pişirebilirim:)
sevgiler...

zeymuran dedi ki...

evde yapılırsa evet ama dışarda olursa hayır ellerıne sağlık canım

Hansa dedi ki...

Yemek nefis ama duanız daha hoş...Allah kimseyi darda zorda koymasın amin...

mine dedi ki...

Rabbim gerçekten ihtiyacı olanların ellerine geçmesini sağlasınbu yardımların hayırlısıyla