Cumartesi, Kasım 05, 2011

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN & HAMSİ TAVA

Beş gün kaldi..3 gün kaldı derken..işte geldi çattı mübarek...bayramlar tüm güzelliklere,iyiliklere vesiledir...dilerim hepimizin bayrammı ağız tadıyla,huzurla,mutlulukla geçer..Allah sevdiklerimizle birlikte nice bayramlar görmeyi,yaşamayı nasib eder inşaAllah.....
bizim evimizde balık eşim tarafından yapılır:))alınır,temizlenir,yıkanır ve pişip benim ve kızlarımın önüne gelir:)))babamızın eli değmiş yemek bir başka lezzetli olur.çok lezzetli ,çıtır çıtır bir hamsi tava...kızım dokunma daha çok sıcak demeden miniğimin eli de fotoda çıktı..çok acıkmış teyzeleri dayanamamış:))yiyebilecekleri hale geldiğinde babası bir güzel temizledi kuşlarımda afiyetle yedi...
-1kg hamsi
-1 su bard.mısır unu
-tuz
-pul biber,kimyon,k.biber
-yarım su bard.sıvıyağ
***hamsiler temizlenip,yıkanır.mısır ununun içine baharatlar ve tuz eklenir,suyu iyice süzülmüş balıklar mısır unuyla harmanlanır.balık tavasına itinayla dizilir.üzerine az miktarda sıvıyağ gezdirilir.arkalı önlü kızartılır.....
KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN,YAŞITLARIMIN YANAKLARINDAN,BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN ÖPER,HUZURLU BAYRAMLAR DİLERİM..SIHHATLE..SEVGİYLE VE AFİYETTE KALIN.....

17 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Kızınızın o tombik elini yerim, ne güzel daha yanınızdalar. Kıymetini bilin. Benim oğlanlar büyüdü, bu sene küçüğü de sınava hazırlanıyor. 7-8 ay sonra yuvadan uçacak. Yanımızdayken tadını çıkarmalı.
Kızlar çok haklı hamsiler tam yemelik, iyi bayramlar.
sevgiler

pembe kekik dedi ki...

Mutlu bayramlar.

yeşim dedi ki...

canım benim tüm sevdiklerinle birlikte gönlüne göre geçireceğin çok güzel bir bayram diliyorum...çok çok öpüyorum.sevgilerimle.iyi bayramlar...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim bende sana ve alilen saglikli, huzurlu ve mutlu bayramlar dilerim!
Hamsi tavada harike olmus hic yemedgim bir lezzet,
sevgiler...

Hülya dedi ki...

Canım seninde bayramın kutlu olsun, ufaklıklar çok tatlı! Bende hamsiyi çok severim, ellerine sağlık canım mis gibi olmuşlar : )

Hayat Cafe dedi ki...

Afiyet olsun kuşlarına..
Çıtır çıtır kızarmış hamsi gibisi varmı ama..:))
Fena halde canım çekti..
Ellerine sağlık canım..
Hayırlı bayramlar

neval dedi ki...

hayırlı bayramlar dilerim..

karabiberinmutfagi dedi ki...

hayırlı bayramlar :)

saniyesultan dedi ki...

ya bana da gönderirmisiniz?

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramın kutlu olsun sevgiler.

disal dedi ki...

bu yazıyı eşime duyurmalıyım.:))benim eşim anca aldığı yere temizletir o kadar:))))elini sürmez...ama erkeklerin yaptığı yemek gerçekten lezzetli olur yani.eşinin ellerine sağlık..sizede afiyet olmuş belli..nefis görünüyor.çok severim ben hamsiyi...öpt canım sevgiler...

zeymuran dedi ki...

eşinizin ellerıne sağlık bizim evde hiç yapılmaz bu temızleme işi yüzünden :(

sarımutfak-hande dedi ki...

ohhh çıtır çıtır misss ellerine sağlık canım

güncel blog dedi ki...

çok güzel görünüyo
eniştenin eline sağlık
bende tokatlıyım tesadüfen rastladım :)
geçmiş bayramınız mübarek olsun ellerinizden öptüm :))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yeni bir yazı eklemen önemli değil arkadaşım, aklıma düştün bir merhaba demeye geldim.
Sağlıcakla kal...

birdutmasali dedi ki...

hayatta bu kadar mı sevilen bir yemek olur :))
olur. O da budur !