Çarşamba, Kasım 30, 2011

PUDİNGLİ PAMUK KEK

Günaydın...yorgun ve yoğun geçen bir haftasonunun ardından nihayet post yazmaya vakit buldum...cümle alem sıcak yatagında yatarken ben fırsattan istifade geçtim pc başına...:)))sizin oralarda havalar ne alemde..buralar buzz buzz...balkondaki camsilim ,patateslerim,ne olur ne olmaz diye bir köşeye koyduğum sularım donmuş...Allah açta açıkta olanlara yardım etsin...
eve ilk geldiğimiz günden beri Aynur,anne mama deyip duruyo..ne maması istiyosun kızım diyorum ted ted diyo...iki gün kek isteyip durdu benden kuşum...neyse dün yaptım ımm ımm diyerek yedi küçük hanımım...aslında iyi de mi oldu ne bizde nasiplendik sayesinde..zira evin beyi,babamız orda yedi yedi yedi...buraya gelindiğinden beri ben diyetteyim pozlarında...ekmeğe,şekere el sürmüyor...valla bu soğukta hiç çekemem diyet miyet...kızlarımla oturdum bir güzel çayla 2 dilim keki hüplettim:)))
-3 yumurta
-1 su bard.+2yk şeker
-1,5 su bard.süt
-1 paket muzlu puding
-1 portakal kabuğu rendesi
-1,5 türk kah.fin.sıvı yağ
-1 er paket vanilya-kabartma tozu
-2yk hindistan cevizi
-yeteri kadar un
***şeker yumurta bir güzel köpürtülür...üzerine yağ,süt,vanilya,portakal kabuğu rendesi,toz puding eklenir karıştırılır.daha sonra eleyerek kabartma tozu ve un eklenir.yağlanmış kek kalıbına dökülür,üzerine hindistan cevizi serpilir ve 200c de pişirilir...(un miktarını genelde koyduğum miktardan daha az koydum,daha fazla yumuşak oldu)..SEVGİYLE..AFİYETLE..

8 yorum:

olsa da yesek suzan dedi ki...

misss gibi olmuş annesi tedini yesinde büyüsün :) ellerine sağlık canım sevgiler...

NİRVANA dedi ki...

Canım ellerine saglık...valla bende kıs geldi ne diyeti ya diyenlerdenim..olsada yesem simdi bu kekten...

sevda dedi ki...

üzerine hindistan cevizi çok yakışmış canım.harika bir kek.ellerine sağlık.sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

malzemelere bakılırsa harika bişey olmuş bu görüntüdende belli zaten ellerine sağlık canım

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

Malzemeler tam bir lezzet söleni valla ellerine sağlık...

ebru dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun size Fatoşum. İyi yapmışsın valla kızlarla kekini yemişsin. Ellerine sağlık canım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Suyla camsil neyse de patateslere yazık olmuş.

kek enfes görünüor canım,ellerine emeklerine sağlık..

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık,sevgiler.