Pazartesi, Aralık 05, 2011

AŞÜRE...

Aşüre gününüz mübarek olsun..Allah tuttuğunuz oruçlarınızı,ettiğiniz dualarınızı ve yaptığınız hayırlarınızı kabul etsin inşaALLAH...birçok evde aşüre kazanları kaynadı ve konukomşuya ikram edildi...ne güzei bir ay Muharrem..ne güzel bir gün aşüre...
aslında benim çok depresif geçirdiğim bir gündü bugün...niye böyle oldum anlamadım...kızlar çok mızmızlandı yada bana öyle geldi..elim ayağıma dolandı da dolandı...sığamadım..sığdıramadım bir yere kendimi...bir teyze için 4444 tefriciye okunucaktı bu akşam yatsı ezanına kadar..b
ende 500 tane aldım kendime güvenerek ama yetiştiremedim..o kadar çok oyalandım ki...üzüntüm..sinirim bundandı belkide..verdiğim sözü zama
nında yetiştirememdi...ama yarın Allah'ın izniyle bitircem...kalbimin kırıklığı ,hüznüm,telaşım bundandı belkide....neyseee...Rabbim niyetimi biliyor....
tekrardan aşüre gününüzü kutluyorum...mutfagınızdan,sofranızdan bereket,yuvalarınızdan huzur mutluluk eksik olmasın inşaALLAH...
aşüre ölçülerini vermiyorum..herkes çevresine göre hazırlamıştır...
-bugday

-kuş üzüm
-kuru üzüm

-kuru kayısı

-dut kurusu
-elma
-dolmalık fıstık
-fındık
-badem
-şeker
üzeri için:
-nohut
-nar
-tarçın
-hindistan cevizi...

SEVGİYLE..AFİYETLE....

11 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Aşuren çok güzel görünüyor,Allah kabul etsin dualarını inşallah,sevgilerimle

Dilekce.. dedi ki...

Mmmmmmmmm bugün canım nası çekti anlatamam, herkesin de dilinde, bu hafta o denli yoğunum ki aşure bile yapamadım :(

Seninkiler enfess görünüyor, eline sağlık.. Günümüz mübarek olsun.. Allah kabul etsin..

zeymuran dedi ki...

ımmm,çok guzel gorunuyor ahh nasıl da canım cektı harıka olmus ellerıne sağlık canım,sevgıler

Şehrinaz dedi ki...

allah kabul etsin...

ebru dedi ki...

Fatoşcum Allah kabul etsin canım tüm dualarını ve aşureni. Ellerine sağlık.

NİRVANA dedi ki...

Ablacım sıkma canını allah kabul etsin asureni...bereketli olsun...

sarımutfak-hande dedi ki...

allah kabul etsin ellerine sağlık canım

.:Hobibox:. dedi ki...

Çok güzel görünüyor, oldum olasu sıcak yemesini severim aşureyi, şu anda yemiş kadar oldum, ellerine sağlık, sevgiler.

Tarif Diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım Allah kabul etsin.Sevgiler

aylin dedi ki...

allah iç huzurunu daim etsin.ellerine sağlık
sevgiler.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Merhaba, tanıştığımıza çok sevindim, aşure nefis gözüküyor, allah kabul etsin, takipteyim...