Cumartesi, Aralık 31, 2011

ÇİĞKÖFTE(ETSİZ)


Geceniz hayırlı olsun....
Hava ne kadar da soğuk...
İki gecedir uykum kaçıyor..sabaha doğru gözüm dalıyor,namaza kalkamıyorum...
Bu gece erken yatmaktı niyetim ama kızlar geç uyudu...sağı solu topla derken bu saati buldum yine...
Dün eşimin arkadaşları ve eşleri bize gelmişlerdi...
Eşim çiğköfte yaptı onlar için...
Ben etli yemedğim için önden etsiz ayırıldı bana:))
Misafir hoşgeldi..sefa geldi de..çocuklar felaketti...
Milimetrik kaymalara bile tahammülü olmayan ben yerinden oynayan halıları çaktırmadan arasıra düzeltmekle mükelleftim...
Bir ara oyuncak sepeti için misafir çocuk hiranurun gırtlağına yapışmıştı baktım.!!!!
Leeeenn ben seni varyaaa diye içimden geçen..dilimden yapma oğlum o daha bebekk ...
:)))kızlarımı öpüp başıma koyasım geldi valla..
Allah yardımcısı olsun kadının niye öyle bi deri bi kemik anladım:)))
Neyse gelelim köftemize..bayılıyorumm etsiz çiğköfteye...yanında sosuda varsa ohhh lavaşa sar..ye...
-1,5 su bard.köftelik bulgur
-1 kurusoğan rendesi
-1 yk dolusu isot
-1 yk çiğköfte harcı
-1 yk biber salçası
-1yk domates salçası
-2yk yoğurt
-kimyon,tuz
-yarım çay bard.sıvıyağ
-yeteri kadar su
***yağ hariç tüm malzemelerimizi güzelce karıştırıyoruz.ara sıra su vererek yaklaşık 1 saat kadar yoğuruyoruz.bulgur iyice özleşiyor.yağını azar azar ekleyip biraz daha yoğrurup küçük küçük sıkarak servis tabağına alıyoruz.
SOS İÇİN:
-3yk kadar ketçap
-1 yk nar ekşisi
-1tk pulbiber
sos malzemeleri güzelce karıştırılır.bol yeşillik,marul ve lavaşla afiyetle yenir...AFİYETLE...HEPİMİZ İÇİN GÜZEL,BEREKETLİ BİR YIL DİLERİM..SEVGİLER

5 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bazı çocuklar düşman başına bile değil, Allah usluluk versin acayipler yani. İllallah dedirtiyor insana..


Çiğ köfte pek şahane görünüyor, eşinin ellerine sağlık canım.

Leyla Poyraz dedi ki...

Ah aah çocuklar.. rabbim yardımcımız olsun..
çiğköfte harika görünüyor..eşinin ellerine sağlık..sevgiler..

bernayıldız dedi ki...

Fatos hanmıcıımm yine harika superr elleriniz dert gormesıın veee

♥ ¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫
◕▄███▄◕──◕▄██▄◕──◕▄███◕──◕▄███▄◕
◕▀──██◕─◕██──██◕───◕██◕──◕▀──██◕
◕──██◕──◕██──██◕───◕██◕──◕──██◕
◕─██◕───◕██──██◕───◕██◕──◕─██◕
◕█████◕──◕▀██▀◕───◕▄██▄◕─◕█████◕
✿♥❀♥❁•*¨✿❀❁•*¨`*•.✿❀❁•*¨`*•.`✿♥❀♥ Yeni Yılınız KuTLu OLsun. sağlık mutluluk ve huzur dolubir yıl diliyorum
˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★2012★ YENİYIL'DA★* 。*˛.
˛°_██_*.。*./ [♥] \ .˛* .˛。.˛.*.★*HERŞEY*★ 。*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥GÖNLÜNCE OLSUN♥ ˛* ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬
❤_____❤____/)____./¯❤"""/')
❤ ¯¯❤¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯'\_❤„„„„\)♥Mutluluk Yagmurlari Altinda Semsiyesiz Kalmaniz dileklerimle Nice Güzel Yillara _ڪے£vgil£r...❤(◡‿◡✿)☆
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆..

Zeynep dedi ki...

ayyy o halı düzeltme bende de var:))ben bir de habire koltukları düzeltirim çaktırmadan:)))dağınık dağınık durmasından nefret ederim,muntazam olsun herşey isterim.ama çocuklu misafirle elbette zor oluyor bu durum:))))
çiğköfte nefissss,afiyet bal olsun
çok öperim

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim.