Pazar, Aralık 18, 2011

BALKABAKLI PRATİK PASTA & HAYATIMDAKİ 7 GERÇEK:))




Günaydın...
Henüz ev ahalisi uyurken ,bi bakıyım sorun giderilmiş mi dedim...
Yokk..her şey dünkünün aynı...
Eklediğim foto degil de html si çıkıyor...
Ama ön izleme de blogda fotolar görünüyor...anlamadım ben bu işi arkadaş...
Bu sorunu gidermek uğruna pastamın en güzel fotoları silindi akşam...kala kala bunlar kaldı:((
Sevgili blogger lütfen sorunumu gider!!!
Gelelim pastamıza...
Aslında kabak tatlısı olarak hazırlamıştım önce..ama pek fazla pişirmişim çok yumuşadılar...
Bende hemen püre yapıp,1 paket petibör büsküvi,krem şanti,muz ve cevizle inanılmaz lezzetli bir pasta oldu..kuzucuklarda pek beğendi..
Afiyetler olsun...
Gelelim mime...
Sevgili arkadaşım tombul tarifler beni mimlemiş..
İşte mim konusu:HAYATIMDAKİ 7 GERÇEK...
1-asla önyargılı değilimdir...karşımdaki insanı dinlemekten yanayım mutlaka...
2-kimsenin yüzüne söyleyemeyeceğim bir sözü arkasından asla söylemem...
3-evde temizlik yapmadğım gün kendimi çok suçlu hissederim..şöyle bir yüzden de olsa mutlaka temizlerim..(anadan kıza geçmiş bir takıntıdır efendim)
4-ailem...hergün yeni bir dünya keşfettiğim kızlarım...benim dualı meleklerim...üzerimizde o kadar çok insnaın duası vardı ki..o dönemler...Allah hepsinden razı olsun...
5-maneviyat benim için çok ama çok önemlidir..kendimi iç dünyamda hep huzurlu hissetmek isterim...böyle olmadığı günlerç ok mutsuz,karamsar olurum..onun için Allah'ı ve bana Allah'ı hatırlatan dostlarımı,Efendimizin örnek hayatını hiç aklımdan çıkarmam...ihlaslı ve takvalı yaşamak isterim..inşaAllah...
6-vedalaşmaktan çok yoruldum artık..zaman geçtikçe buna alışmam gerekse de ben her memleketten eve dönüşlerde içimi bir sıkıntı kaplar,gözyaşlarıma hakim olamam...buralarda hiç arkadaşım yok...bütün sevdiklerim,arkadaşlarım orada hepsi bir arada diye kendime biraz acıtasyon yapıyorum galiba...hepsinin bir arada olup toplandığı günler ben burda çok üzülüyorum..ama Allah böyle ayrılık versin..toprak altından olacağına yedi dağın ardında olsun demiş büyüklerimiz...
7-sevgili okuyucu..7.şık sana ait..söyle bakalım beni nasıl bilirsin....
Arkadaşıma teşekkür ediyorum...sevgiyle kalın...dua ve selam ile...

9 yorum:

Mutfak dili dedi ki...

Canim insallah sorun haledilir. Bazen oluyor bloglarda bu sorun.
Resim gayet guzel guzel olmustur tadi.
7 Gercekte guzel cevaplanmis. Rabbim her daim dogru yolda olanlardan etsin bizleri canim.
Kizlarina ailenle hayir uzun omur yasa insallah.
Onyargili olmamak cok guzel.
Sevgiler..

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık değişik güzel bir lezzet olmuş,sevgilerimle

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, ellerine saglik nefis olmus pastan, etkinlige seni ve tüm okuyan duyan arkadaslari bekliyorum, sevgiler....

Tombul Tarifler dedi ki...

Allaha inancın seni bu dünyada da ahirette de güzel yerlere getirsin diyorum. Memleketten dönüşlerin konusunda ben de aynı şeyleri hissettiğimi söylemek isterim.Senin de dediğin gibi onlar memlekette buluşup birlikte birşeyler yaptığı zaman ben burda mahzun oluyorum.
Yedinci şıkka gelince seni duygusal, nefsiyle sürekli mücadele halinde olan (nitekim hepimiz böyleyiz fakat sen daha bir farkındasın bence)biri olarak görüyorum. Kızlarına düşkünlüğün de her postunda kendini gösteriyor bence. Sevgilerimle...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ellerinize sağlık, eminim çok güzel olmuştur.

.:Hobibox:. dedi ki...

Çok leziz görünüyor, balk kabağının yakışmadığı sofra yok galiba, emeğine sağlık canım.

birdutmasali dedi ki...

Nedir su bloggerlar çektiğimiz? :)))
Pastaya bayıldım ama !!!!
Cok sevgiler canim

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım bendede sorun var kumanda panelim yarım saatte ancak açılıyor fenalık geldi.
Patan nefiss görünüyor.
Elleirne sağlık canım..

Armina dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık.