Pazartesi, Aralık 19, 2011

MİLFÖY PİDE/LAHMACUN



İyi akşamlar...
Kızlar ve babamız pepeye bayılmışken:)) bende postumu yazayım dedim...
Birazdan haftalık banyo törenimiz var kızlar mızmızlancak...
Yazın sudan çıkmayan kızlar,kış geldimi banyodan kaçıyorlar...
Kızımm hadi banyoya diyorum..aynı anda aynı ses:HAYİİRR ANNE HAYİİR!!!
Sizin hayirinizi yerim ben amma bugün banyodan kaçış yok...
Birazdan evimizde çığlık çığlığa kaçış var:)))
Klasik bir pazartesi günü...
Gündüz dip bucak temizlik..öğleden sonra yemek...akşam yemeği faslı..bulaşık...
DİN-LEN-MEK..istiyorum....
Kızlar uyusun kendime yandan çarklı bi kahve..söz...
gelelim pidemize yada lahmacunumuza...
Dün öğleden sonra yaptım çayla beraber pek bi güzel gitti...denemenizi tavsiye ederim...
-6 adet milföy(çift)
iç için:
-250 gr.kıyma
-2 kuru soğan
-1 domates
-çeyrek demet maydonoz
-1 tk domates salçası
-2 yk nar ekşisi
-tuz-karabiber
üzerine sürmek için:
-rarım çay bard.z.yağı
***milföylerimizi un yardımıyla biraz genişletiyoruz.yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize alıp,iç harcını döşüyoruz.kenarlarını kıvırıp ,fırçayla her yerine z.yağı sürüyoruz.diğer milföylere de aynı işlemi uygulayıp,önceden ısıtılmış 200c lik fırında pişiriyoruz..sıcak sıcak nefis oluyor...AFİYETLE..MUTLU,HAYIRLI,BEREKETLİ HAFTALAR....ayrıca bu tarifi etkinlik için sevgili arkadaşım http://anneminkiziyim.blogspot.com/ a gönderiyorum

21 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, lahmacun nefis olmus bu güzel tarifinle. Eline emegine saglik, postu yarin yayinliyacam isim olarak, Fatosounmutfagindan mi gecegim yoksa kizlarimla mutfaktami bana yazarsan sevinirim,katilimin icin tesekkürler, gene beklerim, sevgiler....

canimçektipişirdim dedi ki...

süper bi tarif:))hem sunumu şık hem pratik..ellerine sağlık cnm..

BASİTTARİFLER dedi ki...

bayıldım yaaa harika görünüyor ellerine sağlık canım

Tombul Tarifler dedi ki...

aa ne güzel fikir ellerine sağlık.

dönmezçağlar dedi ki...

hemşerim tarif için teşekkürler ellerine sağlık. sana gelince maşallah diyorum. gün programını skteye uğratmadan yapabiliyorsun . bizde o yok hiç . kolay gelsin sana ...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ay biri beni yıkasa hiç hayır demem şuan:)))

Ellerine sağlık canım, enfes bir görüntü..

ihlamurcum dedi ki...

İki küçük çocukla , bu marifetlere brawo demek düşer. Hamarat olmak ayrı bir meziyet, bence siz herşeyi bir arada yapabilen ender insanlardansınız. Pideye bayıldım, özellikle milföy denen muhteşem lezzetle olmasına, elinize sağlık

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Milföy hamuruyla nasıl oluyor merak ettim.Ellerinize sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

anneysen dinlenmek olmazzzz:)
benim oğlumda pek sevmez banyo yapmayı kışın,ama mecbur yıkanacak başkada yolu yok,pide çok pratik ve bir o kadarda nefis görünüyor ellerine sağlık..

sevil şahin dedi ki...

ah kıyamam ben sana tatacım İnşallah onlar büyüyünce dinlenmeye daha fazla zamanın olacak iki kız fenamı biri ev süpürür biri bulaşık yıkar ah o günleri bende görebilecekmiyim :)
canım benim ama bir kez daha tebrik ederim seni hem çok güzel bir annesin hemde harika bir annesin

becerikli arkadaşım benim ellerine sağlık sana kızlarına eşine afiyet bal olsun
istanbuldan kocaman sevgiler

karabiberinmutfagi dedi ki...

ellerinize saglik mutlu haftalar sevgiler :)

sarımutfak-hande dedi ki...

pratik ve güzel olmuş ellerine sağlık canım

yemekbiraşk dedi ki...

pratik ve lezzetli ellerine sağlık sevgilerimle..

yemekdunyamm dedi ki...

ellerine yüreğine sağlık çok güzel gözüküyor:) değişik olmuş milföy hamuruyla çok beğendim:)

*Ayla* Mutfaktan mis Kokular dedi ki...

Vallahi süper bir fikir ellerine saglik çok nefis gorunuyor, bol malzemeli severim severim :)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Vavvv, nefis olmuş. Afiyet bal şeker olsun hepinize. Ellerine sağlık, sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

harika bir görüntü..şimdi olsada yesem..ellerine sağlık..

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bizdede pazar veya pazartesi günleri banyo günü..
Aynı çığlıklar bizdede kopuyor..:))))
Elleirne sağlık canım..
nefiss görünüyor.

KİZHATCE dedi ki...

gece gece bu lahmacunu yemek istiyorum :)eline sağlık harikaaaa

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bu çok hoşuma gitti çıtır çıtır birşey olur!En yakın zamanda denenmeli.ellerinize sağlık.

bernayıldız dedi ki...

bunuda yapacagımmm harika gorunuyorrrr .. sevgiler