Çarşamba, Aralık 07, 2011

PIRASALI OMLET/MÜCVER


Sebze yemeyi çok seven çocukları olan şanslı bir anneyim ben..nerde,ne şekilde,hangi yemekte hangi sebze olursa olsun,itiraz etmeden küçücük eller,küçücük çatallarla ,minicik ağızlarıyla yerler:))şimdi benim miniklerim ezogelin çorbalarını içerken,bende sabah onlar için yaptığım pırasalı omlet postunu yazıvereyim..çorbaya ekmek banan elleri sevsin annee oyy:))
:))
-1 sap pırasa
-çeyrek demet maydonoz
-2 yumurta
-1 yk dolusu beyaz peynir
-1 tk un
-kimyon
-tuz
-z.yağı
***pırasa küçücük doğranır ovulur.üzerine kıyılmış maydonoz,ezilmiş peynir,yumurta,un ve kimyon eklenir.z.yağıyla yağladığımız tavaya dökülür arkalı önlü pişirilir...yanında sıkma portakal-limon-mandalina suyuyla hüpletilir:)))biliyo musunuzz pırasa yerseniz boyunuz bu kadaaaarr olur:))))sevgiyle..afiyetle:)))

10 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım Maaşallah... Rabbim hep böyle sevgi dolu günler geçirmeni nasip etsin. Pırasalı mücverde gerçekten çok besleyici, özellikle çocuklar için. Ellerine sağlık arkadaşım...

sevda dedi ki...

sebze sever olarak bayıldım canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

hımmm pırasa böyle harika olmuş:) ellerine sağlık sevgilerimle

.:Hobibox:. dedi ki...

Değişik bir lezzet, pırasayı sevmeyenler için t avsiye edilir herhalde. Ellerinize sağlık, sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Çok nefis olmuş,ellerinize sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

diyetteyken unsuz olarak yapar peynirle yerdim ikindide. canım çekti:)
ellerine sağlık tatlım..

ab-ı hayat dedi ki...

Pırasalı omlet benim de sevdiğim lezzetler arasında,ellerine sağlık canım.....

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis olmulş ellerine sağlık,sevgiler

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

ellerinize sağlık blogunuzu izlemeye aldım sevgiler..

aylin dedi ki...

gerçekten şanslısın umarım ilerde benim bebeğimde sebze sever:)
ellerine sağlık çok sağlıklı bir tarif olmuş.
sevgiler.