Salı, Aralık 13, 2011

TAVUKLU PİLAV & LAHANA SALATASI;))


İyi akşamlar diliyorum hepimize...
Nasıl geçti gününüz...
Yorgun..yoğun..keyifli..neşeli..huzurlu...
Umarım canınızı sıkacak,üzüleceğiniz haberler almamışsınızdır...
Benim günüm hergünün aynıydı...
Kendime çok çok uzun zamanlar ayıramıyorum ama,hayat tatlı bir telaş,koşuşturmaca içinde geçiyor işte.....
Neyse ben kendime zaman ayırma konusuna çok fazla girmeyim..-bunun için binlerce neden yazabilirim-....
Tavuk bizim evimizde çok sevilir...haftada en az 2 kere bir çeşidi bulunur soframızda..ama biz en çok pilava çok yakışan haşlanmış halini severiz...
Mis gibi tavuklu pilavı kim sevmez ki...
Yanına lahana salatamız ve ayranla nefis bir akşam yemeği oldu...
Tarif yok..
Eminin siz daha güzellerini yaparsınız..
Ama bende kıvırıyorum bu pilav işini:)))AFİYETLE...

7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

işte tam benlik bir menü.tavuk nohut lahana. daha ne olsunn:)
geçen gün ömür şefden bi lahana salatası öğrendim.yakında yapıp paylaşcam:)


ellerine emeklerine sağlık canım.

Tombul Tarifler dedi ki...

en sevdiğim pilavdır. Bende yaparım bundan hem nohutlu hem tavuklu. ben ayrıca tavukları kavurarak da koyarım. ellerine sağlık sevgiler

DATLIM dedi ki...

Nohutlar nasıl güzel göürünüyor:) kocaman! ellerine sağlık canım

LaMa dedi ki...

aa Tokat'taymissiniz. dayima selam gondereyim o zaman:) Bat da var mi ,bat :)

sevda dedi ki...

harika bir ikili olmuş cnaım.herikiside çok güzel.ellerine sağlık.öpüyorum.

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

tavuklu pilavıda çok severim.. yanındada ayran... mis gibi.. ellerinize sağlık..

sevil şahin dedi ki...

hımm tavuk mu tam benlik canım ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler