Perşembe, Ocak 19, 2012

ÇİFT PEYNİRLİ & SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ



Merhaba sevgili arkadaşlarım..
-20C hava sıcaklığı...
Her yer buz tutmuş..
Ne mümkün kapı dışarı adım atmak..
Çok şükür başımızın üstünde bir çatımız var...Elhamdülillah..
Oktay usta döktürüyor bugün yine...
Kızlar oturmuş portakal yiyorlar:))
Az önce bana makanna:)yapmıştı Aynur...
Oyuncak tenceresinin içine yap-boz parçalarını doldurmuş..
Aman bi tatlı olmuş..bi tatlı olmuş...
Çok meraklı çok..
Ne zaman mutfakta bir iş yapsam,çekiyor sandalyeyi yanaşıyor yanıma..
Dün sabah yaptık böreğimizi..
Kahvaltıda çıtır çıtır yedik..mis gibi..
Paçanga böreği pastırmayla yapılıyor fakat biz tadından hoşlanmadığımız için sucukla yaptım..
-2 yufka
-küçük bir kase dilimlenmiş kaşar ve köy peyniri
-1 küçük kase dilimlenmiş sucuk
-1 küçük kase doğranmış domates(yazdan yaptığım konservelerden kullandım)
-1 yeşil biber
-kızarmak için:sıvıyağ
***iki yufkayı üst üste koyup 8 e bölüyoruz.iç harcımızı eşit miktarda pay edip çok sıkmadan böreğimizi sarıp,ucunu su ile yapıştırıyoruz.kızgın yağımızda kızartıp,havlu kağıt üzerine alıyoruz...SEVGİYLE..AFİYETLE..

19 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım nasıl da güzel yenir şimdi, ellerine sağlık. Soğuklardan Allah yardımcınız olsun.
Sevgiler.

durme durme dedi ki...

Ne hoş bir tablo, Allah daim etsin. Sevgilerle....

ebru dedi ki...

Canım börek nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

umutluhayat dedi ki...

mımmm bayılrım.çok güzel görünüyorlar.

bir kase lezzet dedi ki...

iyi akşamlar
ellerine sağlık canım
çook güzel olmuş
:))))

ihlamurcum dedi ki...

Paçanga böreği harika bir lezzet, haftasonuna bende yapayım.Ellerinize sağlık

Emine Kaya dedi ki...

Gelibolu17'nin düzenlediği
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 20 OCAK-6 ŞUBAT tarihleri arasında
http://mutfakincisi.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)
Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Mutfak İncisi (Emine Kaya)'ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://mutfakincisi.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

aylin dedi ki...

ben bu börekleri yerim yerim:)
ellerine sağlık.

annemineli dedi ki...

Canım, bloguma bıraktığın güzel duygulara gönülden teşekkür ederim.En sevdiğim börek,çok güzel görünüyor ellerine sağlık, yiyenlere afiyet şeker olsun,sevgilerrrrrr...

Hayatın Tatları dedi ki...

benim decanımçekti. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

Şehrinaz dedi ki...

allahım soğukta kalanlara yardımcı olsun inşallh.

en sevdiğim böreklerden birisi ellerine emeklerine sağlık...

aslı dedi ki...

Zaten çok severim. Bir de böyle bol peynirli harika olmuş. Ellerinize sağlık olsun, sevgiler:))

bernayıldız dedi ki...

Fatoşcum ben çoook severim bu böreği ... ellerine saglık muthiş gorunuyor.. sevgiler

cafemuss dedi ki...

Paçanga diyip kalbimden vurduğun yetmiyormuş gibi bir de çift peynirli diyorsun he :) o zaman ellerine kollarına sağlık harika olmuşlar derim bende.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Ohhh kokusuna geldim böreğin.
Uzatıver bana birkaç tane,en sucuklusundan..
Ellerine sağlık cnaımmmm..

karabiberinmutfagi dedi ki...

ellerinize saglik sevgiler :)

BAL ANNE dedi ki...

enfes!!!!
ellerinize sağlık müthiş gözüküyor....

web bilgi dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

Seyyah Gül dedi ki...

çarşamba günü iftara misafir im var tamda paçanga böreğini nasıl yaparım diyordumki karşıma çıktı.ellerinize sağlık.sizi takip ediyorum bende beklerim