Cumartesi, Ocak 14, 2012

EV LAHMACUNU:))



Merhaba...
Nasılsınız...
Çok şükür ben iyiyim..karakızım iyi...
Geçmiş olsun dileklerinde bulunan tüm dostlarıma teşekkürler...
Bugün öyle güzel bir hava vardı ki...
Kaptık kızları,çıktık dışarı...
Yürüdük...yürüdük...
Sonra yorulduk..
Soluğu çiğ köftecide aldık:)
Kızlar temiz havanın etkisiyle eve gelir gelmez uyudular...
Bende akşam yemeği için güzellerime çok sevdikleri lahmacunu hazırladım...
Tabi baba bey de bıyıkaltından gülümseyiverdi lahmacları görünce:)))
Bizim evimizde dışarda satılıpta ev üsülü yapılan şeylere bayılınır:))
Buyrun ev usulü lahmacuna...
HAMUR İÇİN:
-2 su bard.beyaz un
-1 su bard.kepekli un
-1 tk maya
-1 çay k.tuz
-1 çay k.şeker
-yeteri kadar ılık su
ÜST HARCI İÇİN:
-250gr.kıyma
-2 kurusoğan rendesi
-1 su bard.domates püresi(yazdan hazırlanmış)
-yarım demet maydonoz
-2 diş sarımsak
-1 tk domates salçası
-pul biber,karabiber,tuz
-2yk nar ekşisi
***hamurumuzu yoğurup 20dk.mayalanmaya bırakıyoruz.mayalanan hamuru yaklaşık 12 beyzeye bölüyoruz.açtığmız hamurlarımızın üzerine karıştırdığımız harcımızdan 1yk kadar sürüyoruz.tepsiye koyup(benim tepsim 2 tane lahmacun sığdı)220c de 7-8 dk.pişiriyoruz.AFİYETLE..KEYİFLİ PAZARLAR...

20 yorum:

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Valla aciktim simdi bende yilbasinda yaptim seninkilerde cok guzele benziorlar ellerine saglik sevgiler

DATLIM dedi ki...

Ellerine sağlık canım :)

cafemuss dedi ki...

Lahmacunu kim sevmez ki hemde evde yapılmışına ayrı bir bayılırım (: olsada yesek demekten başka çarem yok şu saatte.elinize sağlık :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Lahmacuna bayılıyorum hele böyle evde yapımı bol kepçe olursa:))

Ellerine emeklerine sağlık canım..

Veee lütfen şu yemek fotoğraflarında siyah beyaz olayına girme.Nerde kaldı yemeğin iştah açıcılığı...


Bir de beni merak edersen site bir iki gün daha kapalı kalacak teknik bi aksaklıkdan dolayı.

https://www.facebook.com/pages/Papatya-Prensesin-d%C3%BCnyas%C4%B1/124437454243455

buradayım :)

Selen Cake Turkish Cuisine dedi ki...

Ben de surekli evde yapiyorum lahmacunu. Yurtdisinda olunca bircok seyi evde yapmaniz gerekiyor. Ellerinize saglik.

Sevgiler

Gizemli Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyor...

disal dedi ki...

bizim evdede lokanta usulü şeyler yapınca bayılırlar....:))

ellerine sağlık nefis görünüyor....

yanındaki yeşilliklerle harikalar...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis, ben hiç denemedim ama şimdi kalkıp yapasım geldi. Harika görünüyor. Ellerine sağlık, şifa olsun. Sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

ellerinize sağlık lahmacuna bayılırım helede ev usulü..
sevgiler..

pastabahçem dedi ki...

ahh ahh açıktım bu vakitte ellerinize sağlık

Tombul Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık canım lahmacuna bayılırım çıtır çıtır of harika olmuş bu ya sevgiler

aylin dedi ki...

geçmiş olsun.
lahmacun sevilmezmi çok sevilir bizde de ellerine sağlık.

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

allah derim ellerine sağlık canım

durme durme dedi ki...

Enfes görünüyor Ellerine sağlık, mutlu haftalar...

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Ahhhhh bende bayılırım bende..:))
Ellerine sağlık canım..
Aldım birtane..

zeymuran dedi ki...

bende yaparım evde pizza tavasında pişiririm fırında da denedım oktay usta da fırında yapıyordu fırında sankı bıraz daha gevrek sertce oluyor ama tabı damak tadı ellerıne sağlık canım harıka olmuslar

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Ellerine sağlık, ben de yapabilirmiyim acaba...

yildiz dedi ki...

Cok severim,ellerinize saglik.Yiyenlere afiyetler olsun

ihlamurcum dedi ki...

Ben bu tarife bayıldım, misler gibi sağlıklı malzemeyle.Elinize sağlık

umutluhayat dedi ki...

evde yapılan gibi varmı ellerinize sağlık.nefis.