Pazar, Ocak 22, 2012

GARNİTÜRLÜ TEPSİ KÖFTESİ


Kabul ediyorum..
Fotograflar çok kötü..
Özellikle yemeğin pişmiş hali..sunumu..
Aslında yemeği hazırlarken nasıl bir tabak yapacağımı planlamıştım...
Yemek fırındayken,akşam namazı vakti girdi..
Yemek pişmek üzereyken...
Son 5 dk.ya ayarladım fırını..
Namaza durdum..
Nasılsa fırın kendiliğinden kapancak diye sakince kıldım namazımı..
Bir baktım ki bizim fırın hala yanmakta:)) ve yemekte ...
Yanmaya ramak kala kurtarabildim yemeği..
Tam yanıp,ziyan olsaydı çok üzülürdüm...
Ne namazımdan vazgeçerim...ne Rabbimin nimetinden..
Şükürler olsun ki hala çok lezzetliydi...
Severek yenidi..bitirildi...
Tekrar,daha güzel bir sunumla sizlere sunmak dileğim..inşaAllah...
-500 gr.kıyma
-1 yumurta
-1 dilim bayat ekmek
-yarım demet kıyılmış maydonoz
-2 diş sarmsak
-1 soğan
-1 yk domates salçası
-tuz,karabiber
GARNİTÜR İÇİN:
-1 çay bard.bezelye
-1 büyük havuç
-1 orta boy patates
***köftemizi yoğurup 30dk.kadar dinlendiriyoruz.garnitür için havuç ve patatesi küçük küpler halinde doğrayıp bezelyeyle beraber haşlayıp,suyunu süzüyoruz.köftemizin yarısını fırın kabına yayıyoruz.çok ince olmasın.üzerine soğuyan garnitürü ekliyoruz ve köftenin kalan yarısıyla garnitürlerin üzerini kapatıyoruz.1 su bard.suya 1 tk salça ekleyip köftenin üzerine gezdiriyoruz.220c de pişiriyoruz..:))AFİYETLE..KEYİFLİ PAZARLAR..

14 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Ayy bugün aynı şey benim de başıma geldi, akşam yemeğine davetim vardı ve tam namaz vakti, kebabın etlerini yanmaya ramak kala kurtardım çok şükür, yanmadı ama yanmak üzereydi.. Ellerine sağlık, bu yemek hem kolay hem şık görünüyor.. :))

BASİTTARİFLER dedi ki...

canım ellerine sağlık bence harika görünüyor

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Olsun tekrar yapınca çeker ve değiştirirsin :)

Pek leziz görünüyor ve benim karnım aç sanırım:)

ellerine emeklerine sağlık canım.

emine dedi ki...

elerinize sağlık çok güzel görünüyor

Şehrinaz dedi ki...

bence güzel görünüyor hemtadı güzel olsunda:) ellerine emeklerine sağlık...

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık güzel görünüyor:)sevgiler:)

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık .değişik bir yemek.sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık olur böyle şeyler,en azından tamamen yanmamış,allah kabul etsin..

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

ellerine saglik takma kafaya olur bazen :-) sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş,sevgiler

sevda dedi ki...

bence hiçte kötü değil aşkım.harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

durme durme dedi ki...

Eminim daha bir lezzetli olmuştur;)Ellerine sağlık, sevgilerle...

pastabahçem dedi ki...

ellerinize sağlık gayet iştah kabartıcı duruyor bencee

nanemaydonoz.blogspot.com.gül dedi ki...

hem pratik hem güzel olmuş,çokta kötü değil resimler eline sağlık,namazımız daha önemli tabiki...