Cumartesi, Ocak 28, 2012

PEYNİRLİ & YUMURTALI PİDE


Sabah kahvaltılarınız için pratik ve lezzetli bir tarif...
Antakya'ya gittiğimizde kayınpederim fırında yaptırıp geliyordu bize..
Sıcak sıcak kapışılıyodu hemen..
Geçen sabah aklıma düştü-ki mideme girmesi aklıma girmesinden iyidir uyuyamam yoksa:))-
Bizimkilere hazırladım sabah kahvaltısına..
Aynen öyle oldu..sıcak sıcak kapışıldı..
HAMUR İÇİN:
-4-4,5 su bard.kadar un
-1 çay bard.yoğurt
-yarım çay bard.sıvıyağ
-1 paket insant maya
-1 tk şeker,1 çay k.tuz
-yeteri kadar ılık su
İÇ MALZEME İÇİN:
-1 büyük kase beyaz peynir
-4 yumurta
***hamurumuzu yoğurup mayalanmaya bırakıyoruz.iç harcımız için peynirlerimizi eziyoruz.ben difrizde biriktirdiğim peynirlerimi kullandım..köy peyniri,kaşar,yğlı peniri karışımı.üzerine 4 yumurtayı kırıp karıştırıyoruz.mayalnan hamurumuzdan mandalinadan biraz büyük bezeler yapıyoruz.oklava yardımıyla açıp,iç harcımızı koyuyoruz.pide formu verip,yanlarını kıvırıyoruz.yağlanmış tepsiye alıp kenarlarına su+yağ karışımı sürüyoruz.fırından çıkınca üzerlerine tereyağı sürüp sıcak sıcak servis yapıyoruz..

23 yorum:

.:Hobibox:. dedi ki...

Pazar sabahı için tam bizim eve göre, teşekkürler, ellerine emeğine sağlık..

Twitter dedi ki...

hmmmmmm, Çok şahane gözüküyor. eline, emeğine sağlık. :)Ayrıca biz de Seyristanbul.com bloğumuzda adım adım Twittera üye olmayı anlattık, siz de ondan faydalanabilirsiniz

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

misler gibi mmmm çok güzel olmuş ellerine sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

fatoşcum
gene döktürmüşsün canım
:)))))))

muhabbetsofrasi dedi ki...

bugün tv programları da dahil kaç kere gördüm bu pideleri bilmiyorum

yapmak şart oldu artık :D

DATLIM dedi ki...

Harika :) marifetli hanım belli oluyor :)

Emine Kaya dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar bugün bende yaptım ama resmini çekemedim..İnşallah sabaha tekrar yapmayı düşünüyorum ve yayınlamayı.

Şehrinaz dedi ki...

mis gibi görünüyorlar:) ellerine emeklerine sağlık...

Sibel-ish dedi ki...

Hazır gibi görünüyor, ben cesaret edemem. Eline sağlık!

Küçük Şeyler dedi ki...

bayilirim, cok severim
hemen yaziyorum:)
yarin kahvaltiya kollari siviyorum:D
Sevgiler ve tesekkurler unutmadan:D

hanife dedi ki...

Eline sağlık ne güzel olur sıcak sıcak

fatosun mutfagından... dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar..küçük şeyler umarım dener,tadından memnun kalırsın..sevgili sibel-ish emin ol benim elimden mutfagımdan çıkmayan hiçbir şey bu blogda yer alamaz...

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Gecen bende yaptim hem ymurtali hem yumurtasiz cok lezziz olmslar
ellerine saglik canim

mehtap dedi ki...

ooo çok çıtırlar , eline sağlık

Tombul Tarifler dedi ki...

bence de akılda durmaktansa midede dursun arkadaşım ellerine sağlık çok güzel olmuş sevgiler

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

nefis, nefis, nefis...

lezzet sefasi dedi ki...

bizim ev dedeolsalar hemen kapisilinirdi, ellerine saglik harika olmus

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ay bu aklımıza düşenleri napcaz biz bilmem:) Becerikli olmak da zor zanaat yani:))

Nefis görünüyor canım, ellerine sağlık.


Not: Sana mail yolladım;)

İhlamurcum dedi ki...

Bizim evdede çok sevilir, ben pastırmalı yaparım.elinize sağlık

Hülya dedi ki...

Bizim memlekette de fırında harika yumurtalı pide yaparlar. Nasıl canım istedi şu anda..

Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor..

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok güzle kızarmış neffis görünüyor!Ellerinize sağlık.

Firdevs Yuceer dedi ki...

Derin dondurucuya koyabilirmiyiz bu pideden yapip

Firdevs Yuceer dedi ki...

Bu pideyi derin dondurucuya koyabilirmiyiz ?