Cuma, Ocak 27, 2012

ZAHTER SALATASI


Hayırlı bereketli bir cuma geçirmenizi dilerim...
Mevlam dualarımızı,duaların kabul olduğu saate denk gelmesini nasib etsin inşaAllah..
Zahterlerim yazın memlektimin dağlarından toplandılar ve benim difrizime girdiler..
Her yaptığımda buram buram Antakya kokusunu evime saldılar....
-1 kase taze zahter
-yarım demet taze soğan
-yarım demet maydonoz
-1 tk acı bier salçası
-3yk kadar nar ekşisi
-yarım çay bard.sızma z.yağı
-tuz
***zahteri,doğranmış yeşillikleri,salçayı,ekşiyi,yağı ve tuzu bir kaba ekleyip,karıştırıyoruz..AFİYETLE..DUA İLE...

10 yorum:

sevda dedi ki...

ben zehteri bilmiyorum.buralarda yok ama görüntüsü çok güzel canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım buna ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

Şehrinaz dedi ki...

mis gibi olmuştur ellerine sağlık....

bir kase lezzet dedi ki...

ellerine sağlık canım
bana da beklerim
:)))))

ebru dedi ki...

Fatoşum salata nefis olmuş. Ellerine sağlık canım.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Mis gibi.Bayılırım.

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcuğum sebzeye bayılan biri olarak kesinlikle salata favorim ellerine sağlık canım

.:Hobibox:. dedi ki...

Hiç denememştim bu salatayı, sağlıklı ve leziz görünüyor, ellerine emeğine sağlık.

Bu arada sayfamda iki çekilişim var, gelirsen sevinirim.

1.Çe

kiliş çok tatlı bir hediyes var (tıklayın)


2

.Çekiliş çok zarif ve hatırası olacak hediyesi var (tıklayın)

dönmezçağlar dedi ki...

zahter antakyadan gelirde hiç güzel olmazmı? ellerine sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim mis gibi kokular geldi burnuma, harika bir zahter salatasi yapmissin canim ellerine saglik. Antakya ve Kilis mutfak kültürü birbirine o kadar benziyorki, yukardaki pide ile öyle güzel ikili olur ki sorma gitsin.
Sevgiler....