Pazartesi, Şubat 06, 2012

GÜLMEK SANA YAKIŞIYOR:))



İyi geceler...
Mutlu,keyifli,boool gülümsemeli bir hafta geçirelim inşaAllah..
''Din kardeşine gülümsemen sadakadır''...
Bugün kızlarımla haftalık kek etkiniliği günümüzdü...
Kek fotolarını koymuyorum bildiğimiz klasik kekler çoğu:))
Ama kızlarımla yapıyor olmam ayrı bir güzellik benim için...
Bayılıyorlar..ellerini una bulayıp oynamaya..
Annecii şekeyy vammı:))şüt koyalım...
Hımmm..aciktim:))
Kek yapılıp kalıba döküldükten sonra da.....
Pammak pammak anneciiii...
Pammak pammak ne mi?
Ee keki çırptığımız kapta kalan hamuru tırtıklamak..
Bu suratlar nasıl bu hale geldi :)))
Allah'ım nasıl güzel bir kek oluyor,yenmelere doyulmuyor:))
HAYIRLI GECELER...GÜLMEK SİZE YAKIŞIYOR:))

6 yorum:

siyahkuğu dedi ki...

yerim ben onları:)) ALLAH uzun ömürler nasip etsin inşALLAH,hepimizin yavrularına .

lezzet sefasi dedi ki...

cok sekerlerr masallahh allah nazarlardna sakalsin

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

Rabbim gülmekten ayırmasın:)
mutlu haftalar diliyorum:)

ELİF dedi ki...

Bir ömür boyu yüzleri gülsün inşallah. Çok şirinler :))

Dilekce.. dedi ki...

ayyyyy ne şeker gülücükler bunlar.. bal değilse de şekerli kek damlıyor yanaklarından maşallah.. kızlarla mutfakda birşeyler paylaşmak harika bi duygu olsa gerek.. Çok özendim sana Fatoşumm :)

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

Gülmek herşey ama herşey onlara son derece yakışıyor :) rabbim mutluluklarını daim eylesin inşallah :) onlarala yapılan herşeyin tadı bir başka oluyor :)