Cuma, Şubat 03, 2012

HOŞGELDİN EY NAZLI NEBİ....


Ey SEVGİLİ RESULÜM !!

Ey; gözlerinde cenneti saklayan, ayağını bastığı yerler cennet kokan nebim ! Ey; Yaradan’ın en güzel eseri !. “Sen olmasaydın alemleri yaratmazdım !.” dedigi. Var oluşunun şerefine, bütün varlığı hediye ettiği ! İnsanoğlunun ufku en güzel insan.. Allah’ın sevgilisi, kainatın gözbebeği !. Senden şefaat dilenen biçarelerin en sefiliyim desem.. şefaat edermisin? Kupkuru çölleri cennete ceviren gül ! Gönlünden gül dökülen Resul ! Küçük kız çocuğunun elinden tutup da giden, kuşu ölen çocuğa baş sağlığı dileyen.. gözlerinden yaş dökülen devenin gözyaşlarını silen Resul ! Benim de gözümün yaşını siler misin ? Küçük kız çocuğunun tuttuğu gibi tutsam elinden; yüreğimden binlerce kuş uctu, bin’i de öldü desem.. bana cennet kuşlarından bir kuş bahşeder misin?. Ey; Islam’ın Peygamberi !. Sevda ikliminin, en güzel mevsiminin, en güzel çiçeği !Ama mahzun, ama kederli…Daima düşüncede, daima hüzün icinde ömründe, bir defa bile, kahkahayla gülmemiş.. gül yüzlü, güler yüzlü sevgili!. Gözlerimi yumsam, ve hulyana dalsam.. o gül kokulu gülüşün ile, benim de gözlerimin içine güler misin?. Bir kerecik olsun seni düşünerek başımı koyduğum olmuşsa yastığıma,tutunduğum olmuşsa sana ve senin sevdana.. işte onun hatrına ! Gözünü sevdiğim, özünü sevdiğim, sözünü sevdiğim ! Gönlümün sultanı efendim ! Ümidim, muradım, kurtarıcım, mujdecim…Seninle Kevser havuzunun başında bulusabilecek miyim? desem.. bulundugun yerden, yüreğime bir damla su serper misin?. Seni sevsem!. Cok, cok sevsem!. Öyle cok sevsem ki; sen koksa özüm, yüreğim.. sen koksa nazım, edam.. gönlüm sen dolsa, benim herşeyim sen olsan ! Ali’n, Fatıma’n gibi olsam!. Seni, onlar gibi seviyor olsam.. sen de; beni, onları sevdiğin gibi sever misin? Ey; bize bizden daha ziyade merhamet eden!. “Ümmetim, ümmetim!.” diyerek, üstümüze titreyen!. Ey; en ziyade muhtacımız, en cok isteyenimiz!. Bizi, Hak’tan dileyenimiz!. Sen, umanı umutsuzluğa düşürmezsin!. Sen, senden isteyeni geri çevirmezsin!. Asr-ı saadet’ten değilim!. Kokladığın gül, soludugun hava, yediğin hurma, içtiğin süt, okşadığın kuzu, bindiğin deve, avuçladıgın kum dahi değilim!. Bir kez olsun, yüzüne yüz sürmedim!. Lakin ben, senin.. “Kardeşlerim!.” dediğindenim ! Ve sana ve sünnetine revan olmak isteyenlerdenim!. Ve lakin; daha hala sevgili Veysel Karani’nin tırnağının ucu misali bile değilim, desem.. bana da hırkandan gonderir misin? Doğduğun günün, gecenin hürmetine.. bugün ve gece yüreğime, bir nur olup düşer misin?. Sevgili Peygamberim !. Rabbim; sana ve senin al ve ashabına.. ağaçların yaprakları, denizlerin dalgaları ve yağmurların damlaları sayısınca salat, selam ve bereketler ihsan eylesin;
Amin…Amin…Amin…SENİ ÇOK SEVİYOR,ÇOK ÖZLÜYORUM CANIM EFENDİM...HAYIRLI KANDİLLER..DUALARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE...

15 yorum:

Mutfak dili dedi ki...

Geceniz hayir olsun duaniz kabul bulsun..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Mübarek kandilini kutlar, Hayırlara vesile olmasını dilerim.

ELİF dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim, çok güzel. Artık takipçinim bende, bana da beklerim. Ne güzel bir yazı öyle, gözlerim dolu dolu okudum. Teşekkürler canım. Hayırlı kandiller dilerim. Bu gece dualarında bizleri de an inşallah. Sevgiler...

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

seninde mevlit kandilin mübarek olsun canim :-)

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

Sevil Şahin dedi ki...

hayırlı kandiller canım

sarımutfak-hande dedi ki...

sanada hayırlı kandiller canım duaların kabul olsun inşallah sevgiler
mutlu haftasonları..

bir kase lezzet dedi ki...

seninde kandilin mübarek olsun canım
:))))

ebru dedi ki...

Hayırlı kandiller Fstoşcum.

cafemuss dedi ki...

Kandiliniz kutlu olsun sevgili arkadaşım.

Tarif Diyarı dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun...

anneminkizıyim dedi ki...

Hayirli Kandiller canim, tüm dualara AMIN diyoruz, sevgiler....

BAL ANNE dedi ki...

GECENİZ HAYIRLI ..DUALARIMIZ KABUL OLSUN İNŞALLAH.....

anneanneninemekleri dedi ki...

Hayırlı kandiller,dualarımız kabul olsun inşallah.

aylin dedi ki...

kandilin mübarek olsun..