Pazartesi, Şubat 20, 2012

ISPANAKLI & PIRASALI KREPLER


Sabah kahvaltılarında kızlar bu tarz krepleri çok seviyor..
Madem öyle,bende farklı ama birbirine yakışan sebzeleri kullanarak yapıyorum..
Gerçekten çok lezzetli oluyor..ee besleyici olması da cabası:))
Eee hazırlaması,yapım aşaması da kolay..daha ne olsun..:))
Denemenizi tavsiye eder..hayırlı,mutlu bir hafta geçirmenizi dilerim...

-2 tane pırasa
-250gr.kadar ıspanak
-3 yumurta
-1 su bard.süt
-3 yk un
-2,5 yk mısırunu
-1 küçük kase rendelenmiş kaşar peyniri
-1yk z.yağı
-pulbiber,kimyon,tuz
***pırasa ve ıspanağı ince ince kıyıp,tuzla ovuyoruz(çok öldürmeden).üzerine yumurtaları,sütü ekleyip çırpıyoruz.daha sonra unları,peyniri ve baharatları,z.yağını ekleyip un topakları kalmayacak şekilde çırpıyoruz.vaktimiz varsa bi yarım saat buzdolabında dinledirip,teflon tavaya 1'er kepçe döküp arkalı önlü pişiriyoruz.bu ölçülerle yaklaşık 8-9 tane krebimiz oluyor..AFİYETLE...

17 yorum:

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

mrb
bende çok severim böyle otlu krepleri fotoşcum ellerine sağlık
sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

oooo bu krepler harika görünüyor...
bende istiyorum...
isteyenin 1 yüzü vermeyenin 2 yüzü kara :))
canım ellerine sağlık sevgilerimi yolluyorum sana...

Baharcicegi dedi ki...

Sebzeyi cocuklara en iyi bu sekilde sevdirilir, sade yemegini yapsaniz belki yemezler
Nefis görünüyor eline saglik
sevgiler

minimutfaktan dedi ki...

Ellerine sağlık hem pratik, hem besleyici daha ne olsun..

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

offf lezzet bombasi olmus canim :-))

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Kimi sebzeleri yemeyen çocuklar içinde güzel bir fikir aslında. Ellerinize sağlık.

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık canım

pastabahçem dedi ki...

görüntüü iştah kabartıyorr mükemmell

ihlamurcum dedi ki...

Ispanaklı yaparımda, pırasa koymazdım.Süper, tam sağlıklı olmuş.

Herdemlezzet ~Arzu~ dedi ki...

canim cok leziz gorunuyor ellerine saglik:)

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık denıycem bende en kısa zamanda kafama takılan sebzelerı ovmak yetıyormu çiğlik kalmıyormu

anne eli gibi dedi ki...

bizim evde her öğün yenir krep,ellerine sağlık canım..

zeymuran dedi ki...

uzun zamandır krep yapmıyorum ama bugunlerde hep aklımda yapsam dıye ellerıne sağlık canım cok guzel gorunuyor

mehtap dedi ki...

sağlıklı,vitaminli ne de güzel..

ŞÜKRAN dedi ki...

Ne güzel güşünmüşsün vallahi bazen evde iki sap pırasa bir tutam ıspanak vs.oluyor şaşırıp kalıyorum bazende senin gibi hemen zihnisinir hafızasıyla yapıveriyorum ama bunu itiraf edeyim düşünmemiştim bunları mutfak notlarıma aldım bileee.. sevgiyle kal.

Birsel ve İrem dedi ki...

Ellerinize sağlık. Kızım da krebi çok seviyor, sebzeli yemez ama ben kendim için bir deneyeyim. Size afiyet olsun.
Sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

fatoşcum krepler harika görünüyor..hafta sonu deneyeceğim..ellerine sağlık..sevgiler..