Salı, Şubat 07, 2012

PATATES PİZZASI


Kahvaltı ve gün sofralarınız için pratik,hafif ve lezzetli bir seçenek..
Tarif sevgili arkadaşım Hande'nin sayfasından..
Denemenizi şiddetle tavsiye ederim..
Zira bu sabah evde kırıntısı bile kalmadı:))
Bu tarifimi etkinlik için sevgili güloannemutfakta'ya gönderiyor,kolaylıklar diliyorum...

-4 adet patates
-bir küçük kase küp doğranmış sosis
-bir küçük kase küp doğranmış salam
-1 sogan
-1 yeşil biber
-1 tk tereyağ
-kekik,pulbiber,tuz
-yarım su bard.süt-su karışımı(ben ekledim)
üzeri için:
-kaşar rendesi
-1 domates(ben ekledim)
***soğan ve biberleri doğrayı yagda kavuruyoruz.üzerine salam,sosis ve bahratları ekleyip biraz daha kavuruyoruz.daha sonra küçük küpler şeklinde doğrandığımız patatesleri ve su-süt karışımını ekleyip patatesler yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz.daha sonra fırın kalıba alıp,peyniri serpiyoruz ve domatesleri dizip 200c de üzeri kızarana kadar pişiriyoruz..AFİYETLE...

16 yorum:

Mutfak dili dedi ki...

Elinize saglik olsun lezzetli gozukuyor.
Sabah kahvatısına yapılacak ve yenilmeyecek..))

minimutfaktan dedi ki...

Ne kadar albenili bir pizza olmuş o öyle, akşam yemeğini de hazırlamıştım ama girip mutfağa patatesli pizza yapasım geldi, ellerine sağlık.

mehtap dedi ki...

Çok güzel kamufle etmişsin domateslerle patatesleri,hamurdan yapılmış gibi gözüküyor,harika,eline sağlık.

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine yüreğine saağlık enfes görünüyorlar :)))

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

Canım tarifin yayınlandı.Katılımından dolayı tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliğe desteklerinizi bekliyorum sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

hemde pratik olmus yiyene afiyet olsun resmi bilecok cekici

ihlamurcum dedi ki...

Süper fikir, ellerinize sağlık

pastabahçem dedi ki...

ımm çok leziz görünüyor ellerinize sağlık

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

pratikmis canim
cok ama cok lezziz olmus

ellerine saglik

:-)))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Harika bir görüntü ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

özlem dedi ki...

197. izleyicin olarak merhaba. ellerine sağlık nefis görünüyor. bende beklerim sevgiler

disal dedi ki...

canım ellerine sağlık..bende eskiden yapmıştım bu tariften çok beğenmiştik.zaten patatesi oldum olası severim...nefis görünüyor...

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canımm sen beğendiyen tamamdır,eminim çok lezzetli olduğuna..
Ellerine sağlık canım.
Öpüyorm.

ELİF dedi ki...

Nefis görünüyor canım, ellerine sağlık. Sevgiler...

KelebekGibi dedi ki...

Birinci resimdeki görüntü al beni ye diyor :) Eline saglik.

Sevgiler

Baharatın Kızı dedi ki...

elinize sağlık nefis görünüyor;)