Pazar, Şubat 19, 2012

ZAHTERLİ KAHVALTILIK SOS


Selam eder,keyifli pazarlar dilerim hepinize...
Benim pek keyfim olmasa bile..
Psikolojik midir nedir,sevmiyorum pazar günlerini...
Gereksiz bir stres,gereksiz bir gerginlik hissediyorum...
Her an boooomm! diye patlayabilirim...
Hele bir de eve yansıtmamak için kendimi kastıkça kasıyorum..
Yarın ince bir temizliğe başlıyorum...
Evi iyice bir ele almalı,taşınmadan önce ıvır zıvırlardan kurtulmak istiyorum...
Şimdiki aklım olsa asla bu kadar çok eşya almazdım evlenirken..
2 yıl daha kahrını,ağırlığını çekmek zorundayım bu eşyaların..
Yeni tayin yerine giderken çok fazla bir şey götürmeyeceğim..
Zaten çoğu ordan oraya taşınmaktan hep zarar gördüler...
Aaaaa ne tuhaf her şey gözüme batıyor kii bugün sormayın:)))
Neyse ki kızlarım var..onların bir kikirdeyişii baharlar açtırıyor,yazı getiriyor ruhuma her annecim deyişleri:)))
Konu neydi nerelere geldi değil mii...
Napıyım dertleşiyorum sizlerle..gurbette olanlar iyi anlar halimden....
Gelelim kahvaltılık sosumuza..
Kendileri uydurmasyon bir tarif olup,çok lezzetli bir iştah açıcıdır...
-2yk taze zahter(yada 1 yk yemeklere kullandığımız tomurcuk kekik)
-1 yk domates salçası
-1yk biber salçası
-yarım çay bard.sızma z.yağı
-1 tk kimyon
-1 yk nar ekşisi
-1 soğan
-tuz
***tüm malzeme rondonunn haznesine eklenip,çekilir.bu kadar pratik...denemenizi tavsiye ederim..ister kahvaltı sosu,ister kızartma,ister kanepe,ister sandviç sosu...damak tadınıza nasıl uyarsa...''bu tarifimi ben buldum etkinliğine gönderiyor,arkadaşıma kolaylıklar diliyorum..AFİYETLE..

14 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben de pazarları sevmem..Az önce taşınsak da şu ıvır zıvırı atsam artık bunaldım diye haykırdım içimden:)) Gerçi benim ıvır zıvır da bitmez,hobilerle uğraşınca dağ gibi malzemen olması gerekiyor. Ay nayse içimizi karartmayalım daha fazla:)))


Bu sos pek leziz görünüyor, ekmeğin üzerine sür sür hüppss.:))


Ellerine emeklerine sağlık canım.

bir kase lezzet dedi ki...

Fatoşcum kolay gelsin.
Kahvaltıya harika yakışır
ellerine sağlık
:))))))))

Nuray dedi ki...

Fatoş hanım çok lezzetli görünüyor,iştah açıcı.Memleketimizden güzel tarifler ellerinize sağlık...

mehtap dedi ki...

taşınmayı düşünmek zaten yeterince zor,allah kolaylık versin.Sosta güzelmiş eline sağlık.

Herdemlezzet ~Arzu~ dedi ki...

canım öncelikle çok çok kolay gelsin... tarifse inanılmaz iştah açıcı ellerine sağlık...:)

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine saglik afiyetler olsun .

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

kahvalti masasina nede iyi gider
afiyet olsun canim :-))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Arkadaşım okurken seni çok iyi anladım ama o ince temizlikler hiiiiç bitmiyor, benim evde de kablo, elektrik eşyaları, oğlumun binbir tane faaliyeti derken olmuyor ince temizlik :) boşver sen olduğu kadar, sırayla birgün o çekmece, birgün bu çekmece olur biter. Kızlarını kocaman öpüyorum, Allah'ım gülen yüzlerini eksik etmesin.
Sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Bende çocuklar açısından pazarı sevmem, ertesi gün okul varya.Birde ev çok dağılır, o yüzden sevmem.
Zahterin salatasını yaparımda bunu bilmezdim,harika bir fikirmiş.

ihlamurcum dedi ki...

Bende çocuklar açısından pazarı sevmem, ertesi gün okul varya.Birde ev çok dağılır, o yüzden sevmem.
Zahterin salatasını yaparımda bunu bilmezdim,harika bir fikirmiş.

durme durme dedi ki...

Bayılıyorum bu kahvaltılık soslara. Enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Mutlu haftalar...

yeşim dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel görünüyor.afiyetler olsun.sevgilerimle.

anneanneninemekleri dedi ki...

Mmmmm nefis ...Ellerine sağlık,sevgiler

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com