Cumartesi, Mart 24, 2012

ACİL BİR SORUN & HAVUÇLU BONBONLAR


Aslında canım çok sıkkın...
3 gün oldu blogumu açmak istediğimde bir uyarı çıkıyor karşıma..
Bilmiyorum aynı şey sizlerde beni ziyaret etmek isterken oluyor mu?
Lütfen beni haberdar edin bu durumdan...
Burası benim moral bulduğum,yorgunluğumu attığım,güzel dostlarımın olduğu bir yer..
Böyle olup,siteme ve sizlere ulaşamamak beni üzüyor...
Diyor ki bu sitede şu şu siteye ait kötü yazılımlı bir içerik var,ziyaret ederseniz bilgisayarınıza virüs bulaşabilir:(((
Lütfen anlayan bilen varsa bana yardım etsin..ne yaptıysam olmadı:((
Sizlerden geri dönüşü sabırsızlıkla bekliyorum...
.
.
Bu havuçlu bonbonları yapalı 1 hafta oldu..
Ceviz yemeyen Hiranurum için içinde cevizi bolca olan ,ımm ımmm yaparak yedikleri hafif bir atıştırmalık oldu...
-6-7 tane havuç
-1 paket kakaolu petibör
-1 çay bard.ince çekilmiş ceviz
-3 yk kadar toz şeker
-1 çay k.tarçın
-1 paket vanilya
DIŞI ÇİN:
hindistan cevizi
renkli şekerler
***havucu rendeleyip bir tavaya alıyoruz.üzerine şekerini ekleyip pişiriyoruz.ayrı bir kapta büskivileri ufalıyoruz.içerisine pişirdiğimiz havuçları.cevizini,vanilyayı ve tarcını ekleyip yoğuralım.dileğimiz büyüklükte toplar yapıp hindistan cevizine bulayalım..biraz soğuttuktan sonra servis yapalım...AFİYETLE...

7 yorum:

Hatice dedi ki...

Canım bloğunda çok rahat gezebiliyorum henüz bişeyle karşılaşmadım. İnşallah en kısa sürede sıkıntın giderilir. Kızlarınıda çok öpüyorum.

minimutfaktan dedi ki...

Üzgünüm ama aynı yazıyla ben de karşılaşıyorum. Bu sitede siteye.... ait kötü yazılımlı bir içerik var,ziyaret ederseniz bilgisayarınıza virüs bulaşabilir. Maalesef ne yapman gerektiğini de bilmiyorum umarım bi yardım eden olur :(

Gurme Şirine dedi ki...

canım ya bunlar çok güzel görünüyor....
çok şekerler...
ellerine sağlık...
sevgiler...

MaceraperesT dedi ki...

dün benim bir arkadaşım uyardı beni. benim siteme girilince de o uyarı gözüküyormuş. google web yöneticisi araçları(tam adresini bilmiyorum şimdi.googleda aratırsan çıkar belki)ndan birşeyler yaptım. sonra kontrol ettim. sorun yok gözüküyor. ancak sanırım chrome kullananlar görebiliyor bir tek o uyarıyı. ben mozilla kullanıyorum. başka bir arkadaşıma kontrol ettirdim internet explorer'dan. o da görmemiş zararlı içerik uyarısını.
umarım halledersin.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım bir dönem yaşadım bu sorunu çünkü bloğuma şu sana yarışmasının kodunu eklemiştim ve bebin bilgisayarımn güvenlik ayarlarıda yüksek düzeyde olduğu için onu zaralı içerik olarak algılamıştı ..
Eşim işyerinden girebiliyodu ama ben evden giremiyordum.
Ziyaretçi sayım yarı yarıya düşmüştü.
O kodu kaldırdım ve sorun çözüldü..
Sende eğer bloğuna herhangi bir kod eklediysen kaldır.
Sorun kalkıcaktır eminim.
Bonbonlar nefiss görünüyorlar canım..
Ellerine sağlık.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

evet birkaç gündür bazı arkadaşlarınkine giremiyorum, ama seninkinden sorun yok, ellerine sağlıkkk

Pozitif Pembe dedi ki...

Bende bazen bazı arkadaşlara girince bu uyarı ile karşılaşıyorum sizi Recep Altuna yöneltecektim herşeyi biliyor blogları var yardımcı oluyor direk google yazınca bulursunuz bloğundan ama Meliha(hayatcafe)cevabı vermiş yüklü linkler varsa ona uyarı yapıyor ama yinede danışın derim sevgiler.