Cuma, Mart 09, 2012

ANNE NÜFFEN PIZZA MAP:))) MAPMAZ MIYIM..MAPARIM:)))


Gün yavaş yavaş kendini haftasonunun kollarına bırakmak üzere...
Herkese bool bool dinleneceği,gülüp,eğleneceği...
Huzurlu,mutlu,keyifli bir cumartesi-pazar dilerim...
Ben haftasonlarından hiç hoşlanmasam da..(ama asla bencil değilim degil mi:))
Ahh kızımm kızımmm tombikim...Aynurum:))..
Her çocuk gibi pek bir faydası olmayan şeylere bayılıyor...
Tıpkı pızza gibi..
Geçen sabah kahvaltı hazırlıyorum karşıma geçip ellerini birleştirdi..
Anne nüffen pızza mappp..o ağzın şeklini görmenizi isterdim:))
Ben o sabah pızza mapamadım ama bu akşam yaptım kızıma...
Cuk cuk cuk yedi maşaALLAH...üstüne ketçabı da cabası haaa...
Eee kara kara kuzular ...sözde o da seviyor amma üstündeki sucuğu salamı...ekmeğine el sürmek yok.
O anası kılıklı diyor anneannesi..kışın çorba,yazın hort hort salata:)))
Eğer sizin de kuzularınız nüffen pızza derlerse işte haftasonu için mükemmel bir seçenek:))

HAMUR İÇİN:
-1 su bard.ılık su
-1 yk toz şeker
-1 tk tuz
-1 paket instant maya
-yeteri! kadar un
SOSiçin:
-küçük bir kase domates püresi
-1 yk kadar ketçap
-1 tk kekik
-2 yk kadar .zyağı
ÜZERİ İÇİN:
-sizin damak tadınıza ne uygunsa onu kullanın:))
***malzemelerden hafif ele yapışır kıvamda bir hamur yoğurup 20dk.kadar dinlendirelim.daha sonra un serptiğimiz zemin üzerinde elimizle tepsi büyüklüğünde açalım.hamurumuzu yağlanmış tepsiye yerleştirip sosumuzdan bolca sürelim,dilediğimiz malzemeleri ekleyip 220c de 15-20 dk. kadar pişirelim..AFİYETLE..

12 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

mapp annesi maapp:)
bisede mapp pissaa:)
ellerine sağlık canım..
yarasın kuzuya:)
muhabbetle ve ağız tadı ile bol gülücüklü hafta sonlarıı..
:)

lezzet-i mekan (serpil) dedi ki...

ama sizde çok güzel mapmışsınız, ellerinize sağlık. iyi geceler ve mutlu bir hafta sonu diliyorum size ve kızlarınıza.sevgiler.

muhabbetsofrasi dedi ki...

oyy yerim onlar ben

onlar isterde yapılmazmı annesi :)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ben yerim o tatlı dilli kızlarını, Allah bağışlasın.
Evlat isterde anne durur mu? ne yapıp edip, mutlaka yapar.
Ellerine sağlık, pizza nefis görünüyor.

ihlamurcum dedi ki...

Çocuklarımız için herşeyi yaparız, hele nüffen diyene hiç dayanılmaz.Ellerinize sağlık

sevda dedi ki...

annelik işte canım.yapılmazmı.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Dilekce.. dedi ki...

ayyy bu kadar güzel bi isteği kim geri çevirebilir ki ama :))) pizza enfesss :))

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

anne pizzasinin yerini hicbiri tutmaz ellerine saglik canim kuzucuklarada afiyet olsun:))

Pozitif Pembe dedi ki...

konu çocuklar olunca iki kel kanda olsa tabiri caizzse yapılır bende geçen hafta istek üzerine hasta hasta kalktım yaptım maaaaapalım yapıcaz artık yeterki mutlu olsunlar sizinkide nefis gözüküyor....elinize sağlık...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ama annesi ev pizzası gibisi var mı :)

ellerine sağlık.kuzulara şifa olsun:)

dönmezçağlar dedi ki...

ah ah bu çocuklar ahhh hep onların yüzünden alıyoruz bu kiloları zaten ... benimki aşşür ister, seninkiler pizza biride sadece salata istese ya :))

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Çook şeker :) Şimdi böyle denirde mapılmaz mı yani :) Ellerinize sağlık..