Salı, Mart 27, 2012

BÖRÜLCE PİYAZI


Vayy bee...aynı gün içinde 2.post...
Bu kadar koşuşturmanın içinde bunlara nasıl vakit yetiriyorum bende anlamıyorum:))
MaşaAllah bana ..maşaAllah....
Bu arada bir müjdeli haber vermek isterim sizlere:))aslında kendime!!
Diyette 9.günüm ve ben 2 kg eksildim...
Darısı kalan 8 kg.a:))sevgili 8 önünde 45 günün var ona göre!!!
Sevgili eşimde azcık fark etmişsin diyor ..bilmem gerçek..bilmem benim sorup durmamdan baskı altında yalan:))
Sevgili kilolarım biliyorum beni çok seviyorsunuz ama şu iki ay beni idare edin ..
Benden uzak durun..sonra bakarız bir hal çaresine...
O salatası,bu salatası derken bugün de börülce piyazı çıktı öğle yemeğine..kızlarımla mutfakta'da:))
-1 büyük su bard.haşlanmış börülce
-1 salatalık
-1 domates
-yarımşar demet taze soğan ve maydonoz
SOS İÇİN:
-1 limonun suyu
-1 tk nar ekşisi
-1 tk biber salçası
-1 yk sızma z.yağı
-isteğe bağlı biraz tuz
***karıştırma kabına haşlanmış börülceyi,minik doğradığımız domates salatalığı ve kıydığımız yeşillikleri koyuyoruz.ayrı bir kapta sos malzemelerini karıştırıp salataya ekliyoruz.güzelce harmanlayıp servis tabağına alıyoruz...AFİYETLE...
.
.
.
Bu fotoğraflarda dünkü balkon sefamızdan kalanlardan:))


Hayırlı,huzurlu geceler...Allah'a emanet olun..:))

17 yorum:

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

eline sağlık rengarenk ve çok besleyici nefisss.. bir salata sevgiler canım..:)

siyahkuğu dedi ki...

salatalara hayranım :)) ellerine sağlık aynı diyet bendede var:) gerçi hiç kilo verdiğimi görmedim ama neyse:)))

minimutfaktan dedi ki...

Ben de çok severim salataları ellerine sağlık, şu diyet bir de bana uğrasa!

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık salatan çook leziz görünüyor...
sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bakliyat salatalarını çok seviyorum.diyetlerde de kurtarıcı oluyor gerçekten.

ellerine emeklerine sağlık tatlım.

giden kilolar bir daha hiç gelmez inşallah:)

ehlikeyfchef dedi ki...

ben artık kilo vermekten ümidi kestim almasam bari diyorum:)salataya bayıldım ellerine sağlık...

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Blogların geliştirilmesiyle ilgili olarak yapılan Gencal araştırmasına katkı sağlarsanız memnun olurum.
Saygı ve sevgilerimle.

bobbidi bibbidi dedi ki...

of off incecik incecik dogranmış hersey tam kaşıkla yemelik :) pilav üstü piyazz

sarımutfak-hande dedi ki...

RENK RENK SÜPER OLUYOR BU SALATA BİZDEDE SEVİLİR:))
ELLERİNE SAĞLIK CANIM

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Salatan nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım. Bu arada tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim. Darısı benim kilolarımın başına.

saniyesultan dedi ki...

börülce hiç yemedim bizim karadenizde bilinen bir sebze değil ama lezzetli ve sağlıklı olduğuna eminim.

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

ellerine saglik canim...

cok güzel olmus :-)

sevgiler..

ozguluntarifleri dedi ki...

Borulcenin yemegini piyazini cok severim ellerine saglik canim nefis gorunuyor.
sevgiler.

ozguluntarifleri dedi ki...

Borulcenin yemegini piyazini cok severim ellerine saglik canim nefis gorunuyor.
sevgiler.

mehtap dedi ki...

tebrikler kiloları gönderdiğiniz için. Börülce salatası harika fikir eline sağlık.

Asiye VURAN dedi ki...

çok güzel görünüyor salatanız tadıda öyle sevgiler

Leyla Poyraz dedi ki...

Hem börülce piyazı..hem akşam sefası..
her ikiside muhteşem görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler..