Cumartesi, Mart 03, 2012

DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE


Hüzünlü bir akşamdan selam olsun hepinize...
İçim çok durgun bu akşam...
Konuşmak bile istemiyorum o kadar...
Her yeri ağırır mı insanın..
Kendini zorla ağlatmaya çalışır mı ...
Ağlarsam akıp gidecek tüm hüznüm ,sıkıntım biliyorum...
Ama kendimi tutuyorum..sımsıkı...
Vardır bunda da bir hayır elbet...
Birazdan Rabbimin huzuruna çıkıp,O'na anlatacağım bütün beni hüzünlendirenleri...
Beni gördüğünü,duyduğunu bilmek huzur verecek bana...
Hepimize olur ara ara bu haller..değil mi?...
Çok çok yoğun kar yağıyor yine..
Yemek yapmadım bugün..babamız tost yaptı..
Ellerine sağlık..bakma sen bana geçer yarın bu halim ...
Eveeett geleim asıl konuya..
Benim gözümün nurları,yaşam sevinçlerim,hayat pınarlım kızlarımla beraber yaptık...
Şimdi ne güzel uyuyorlar bir görseniz..
-4 yk kadar tereyağı
-1 yumurta
-1 su bard.pudra şekeri
-1 su bard.damla çikolata
-yarım çay bard.sıvıyağ
-1 paket vanilya
-1 paket kabartma tozu
-yeteri kadar un(bu sefer şunu ölçüpte koyuyum dedim ama olmadı)
***malzemelerden kulak memesi kıvamında bir hamur yapıp,cevizden biraz büyük bezeler yapıp avcumuzun arasında bastıralım,yağlanmış tepsiye dizip 200c de 15 dk. kadar pişirelim..bu ölçülerle yaklaşık 24-25 adet kurabiyemiz oluyor.yanına da ev yapımı şeftali suyu..kıyır kıyır kurabiyeler..AFİYETLE..HAYIRLI AKŞAMLAR..

21 yorum:

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

görüntü müthiş canım ellerine emeğine sağlık:)

nanemaydonoz.blogspot.com.gül dedi ki...

hemen iadeyi ziyarete geldim canım nefis krabiyelerle karşılaştım ellerine sağlık

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Çok canım çekti șu an...

çok lezziz gözüküyor

ellerine saĝlık :-))))

dönmezçağlar dedi ki...

için kararış senin antakyayı özlemişsindir , tıpkı bende olduğu gibi...
geçer hemşerim sıkma kendini
elllerine sağlık çok güzel olmuşlar

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Tadıda görüntüsü kadar güzeldir herhalde ellerine sağlık.

lezzet-i mekan (serpil) dedi ki...

İçinizdeki sıkıntıyı Allah hayırlara çıkarsın inşallah. Kurabiyeler nefis görünüyor, kızlarınızında sizinde ellerinize sağlık. Mutlu, keyifli bir pazar günü dilerim sevgiler.

Özgür Tatlar dedi ki...

Merhabalar sız tokatta yasıyorsunuz, bende tokatliyim ama taaa almanyada yasıyorum.ANneciğim orada.bizde yazın onu , memleketi mizi ziyaret edeceğiz.ozgurtatlar@blogspot.com adresim.benim yerimede bol bol tokat kebabı, cemen, sucuk, bat yiyin lütfen...

ihlamurcum dedi ki...

İnsanın dönemsel özlemleri oluyor, bazen karamsarlığa kapılabiliyor. Dua en güzel yürek açma yöntemi diye düşünüyorum.
Kurabiyelere gelince çok hoş gözüküyorlar, sevgilerle

Fatma dedi ki...

canım benim ara ara hepimize de olur bu haller(
ama akıllı insan yapptığı sığınacağı derdinin ortağı sıkıntılarına çözüm bulacğı tek yerin secde olduğunu bilir ve en kısa zamandada feraha kavuşur değilmi:))
kuzucukların ve senin ellerinie sağlık kimbilir nasıl lezzetlidir onlar
ALAH a emanet canım:)

necla dedi ki...

hepinizin ellerine sağlık...iştah açıcı görünüyor...

caferengigül dedi ki...

Bu gün ben de melankolikim:( ama kurabiyeler süper,elinize sağlık;sizin ve kızlarınızın.

Armina dedi ki...

Ellerine sağlık kurabiyelerin enfesss görünüyorlar.

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım kurabıyeler nefıs gorunuyor

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben bıktım usandım artık bu hüzünden, benim de arkadaşlarımın da yakasını bıraksın................................


ellerine emeklerine sağlık tatlım..

bir kase lezzet dedi ki...

fatoşum ben geldim canım
ellerine sağlık canım
canım at üstünden sıkıntıları boş ver bazen olur canım
iyi akşamlar
:))kızlara selam.

Tombul Tarifler dedi ki...

canımmm bilirim bu halleri bana da olur zaman zaman. birikimidir birşeylerin kuzularında ellerine sağlık. Rabbim onları hep mutlu etsin tabi seni de. yine de bu kadar hüzünlü olma be arkadaşım inan çok etkilendim yazından. mutlu haberlerini bekliyorum. sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzeller ellerine sağlık yanınada çay offf süper

Nilgün dedi ki...

Zaman zaman bu karamsarlıkları hepimiz yaşıyoruz.Daha kızlar küçük sanırım, bu günlerin kıymetini iyi bilin çünkü ileride sorumluluklar çok daha ağırlaşıyor.Kurabiyeler nefis, ellerinize sağlık..

Pozitif Pembe dedi ki...

sıkıntıları atmak en güzel müzik dinlemekle oluyor ben bu ara grip oldum heryerim ağrıdı yataktan kalkamadım taktım kulağıma mp3 mü nasıl iyi geldi kah uyudum kah uyandım ama müzik hiç durmadı tavsiye edrim...bide yapabiliyorsanın kendinizle başbaşa kalın...kurabiyeler nefis...elinize sağlık...bende beklerim.sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

harika olmuş.. zor günümde yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.. sevgilerimle seval

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bende bu ruh haline sık sıık giriyorum..
İnşallah çar çabuk atlatırsın canım benim..
Kurabiyeler nefiss görünüyorlar canım..
Öpüyorum.