Pazar, Mart 25, 2012

DİYET SÜRECİ HIZLANSIN...!!!


İçimi açan bir bahar pazarından selam olsun cümlenize..ki ben pazarları hiç sevmem...
MaşaAllah nasıl güzel bir hava..yerinde duramıyor insan...
Bahar temizliğine start verdim bugün...ohh..
Perde..cam..kapı..dolap içi..çekmece...
Kızlarımla pat pat halıları dövdük balkonda:))
Temizlik gibisi yok arkadaş!!
Eee tabi havaların ısınmasıyla birlikte herzamanki diyet belası musallat oldu başıma..
Sevemedim,uyamadım gitti şu diyetlere...
Mayıs sonu düğünümüz var..işte 3-5 ne verdiysem:d
Biliyorum benim gibi birçok hatun diyet telaşına düştü...
Bu ay bu blogda diyet tarifler bol bol boy göstercek...
İşte ilki hepimizin bildiği enfes kabaklı& havuçlu salata..
İnanılmaz lezzetli,tok tutucu...
-2 ortaboy kabak
-2 ortaboy havuç
-yarım demet dereotu
-1 su bard.yağsız yoğurt
-2 diş sarımsak
-isteğe bağlı bi gıdım tuz:))
***havuç,kabak,sarımsak rendelenir..dereotu incecik kıyılır.yoğurtla karıştırlır...
***çaktırmadan mayonez katmak yokk haaa:))AFİYETLE....

15 yorum:

mehtap dedi ki...

eline sağlık ,gerçekten hafiflemek lazım artık ama nasıl olacak bilmem,bende yürüyüşlere başladım bakalım.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik afiyetler olsun yaz geldi buralara kilolara dikkat etme zamani

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

eline sağlık canım diet için gerçekten uygun bir tarif olmuş sevgilerle :) bu arada diettede başarılar banada başlamak için bir enerji inşallah.:)

keshkule dedi ki...

Diyet lafını duyunca içim bir tuhaf oluyor Aklıma buzdolabına kilit vurulmuş gibi hissediyorum.Ben diyet yapmaya başlayınca çok sinirli oluyorum:)Yasak oluyor ya zihinde mutsuzluk başlıyor.Bir sabah Doktorum programında Ayça Kaya önermişti yediklerinizi not tutun diye.Hakikaten benim işime yaradı.Ne yediysem yazdım.Ve yediklerimi görünce bir gün dışarda bişey yemişsem ertesi gün dengeleme yoluna gittim.Yani yazarken insan sağlıklı şeyleri yazınca mutlu hissediyor bu hissi yaşamak için de sağlıklı şeyler yiyor.Tatlı niyetine elmayı rendeleyip pişirip ceviz ve meyveli müsli ve yoğurtla yiyordum ve bunu yazmaktan müthiş keyif duyuyordum sağlıklı ya.Bence yediklerinin listesini tutmak ve nekadar yediğini de yazmak ççok işe yarıyor.Bir gün davette abartsan bile ertesi gün toparlıyorsun..Zaten böyle yazdıkça diyete de gerek kalmıyor.Kontrol oluşuyor ekmeği 4-5 lokma yiyordum 4-5 kaşık yemekle de doyuyordum bir küçük kase yemek yetiyordu ne yesem az yememi sağladı bu yediklerimi yazmak.1 haftada 3 kg vermiştim.Karnım ,kalçalarım da toparlanmıştı.Tavsiye ederim.

neval dedi ki...

hakkaten güneşe ne kadar hasret kalmışız hepimiz sevindirik olduk,lakin iştahımızı da mı açtı ne ?

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık canım bu salatayı çok severim.Cumartesi misafirlerime yaptım aynısını ufak bir eklemeyle sonra paylaşacağım İnşallah sevgilerimle

Pozitif Pembe dedi ki...

Aslında sadece diyette ve kabul günlerinde değilde hayatımıza sokabilsek böyle yemekleri bol bol sebze salata....Ben de bu ara hastalıklardan aksattığım spora ve dikkatli beslenmeye kaldığım yerden yarın başlıyorum...Bir aksilik çıkmazsa tabii...Bu ara zaten sürekli zeytinyağlı ve salata yapıyorum....çok sevdiğim bir tariftir...elinize sağlık bahar temizliği için kolay gelsin yakındır bende başlayacağım....sevgiler

PaSaSofraM dedi ki...

hmmmmmmmmm cok nefis görülüyor bunu bana yapmayin ya, canim cekti simdi:)

Mutfak dili dedi ki...

Bende duramiyorum yerimde. Ama ben eve girismedim daha. Disari atiyorum kendimi..Eve girsem eve de el atacagim da..))
Ah o diyet neredesin gel bana da.. Varmek lazim helede duyun varsa guzel gozukmek lazim..
Soyle salata filan idare edelim canim veririz insallah.
Eline saglik olsun..

dönmezçağlar dedi ki...

bacım salata çok güzel duruyor eline sağlık.
kilolara gelince sağlığını kaybetmiş olmaktansa kilolu olmak önde gelir benim için helede şu sağlıksız halimle:( kilolar yük tabiki insana ama ben senin fazla kilolu olduğunu düşünmüyorum bence sen takıntı yapmışsın ama yinede kolay gelsin dikkat et sağlığın bozulmasın...

mavi ruyam... dedi ki...

oohhh içim açildi yaa :) temizlik gibisi yok :))
diyetinde Allah azim versin canim :)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Sorma canım ya benim de diyet yapmam lazım. İsmini duyunca bile nasıl geriliyorum anlatamam. Salata nefis görünüyor. Keşke diyet yemeklerinin hepsi bunun kadar güzel olsa. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Mayonezleri mutfaktan atma zamanı...

Gurme Şirine dedi ki...

çok severim ...
ellerine sağlık...
sevgiler...

cafemuss dedi ki...

mayonezsizde ımm şey (: ama diyet bu kurallara uymak lazım. ellerine sağlık canım (: