Çarşamba, Mart 07, 2012

TEREYAĞLI POĞAÇA


Canlarımm:))
Sıkıntılı halimi paylaşıp,bana kendimi iyi hissettiren yorumlarınız için teşekkür ederim..
Gerçekten iyi geldi:))
Ooooo sıkıntılarımı attım gitti..gitsinler de gelmesinler..
Ne bana..ne size...
2 gündür hava(m) güzel,ışıl ışıl...içim açlıdı..
Kızlarımla yürüyüşlere başladık..ama hava onlar için hala çok soğuk...
10 dk.dolanıp giriyoruz evimize..inanın bu bile yetiyor bize...
Biliyorum daha sıcak günler gelecek...Allah'ın izniyle..
Biz park bahçe dolanıp durcaz o zaman..yeter ki ömrümüz olsun...
Bu güzel poğaçalarım bugün gelen asucum ve müzoşum için yapıldı...
Yanında ıhlamur ve bol kahkahalı sohbetle birlikte bir çırpıda tükeniverdiler..
Bir kısmı da emniyetin güvenli kollarına yollandı:))

-1 su bard.sıcağa yakın süt + yarım su bard.su
-3 yk(dolu dolu)tereyağı
-2 yk toz şeker
-1 tk tuz
-1 paket instant maya
-1 yumurta(sarısı üzerine)
-yeteri kadar un
İç Harcı İçin:
-1 su bard.kadar lor
-1 çay bard.kadar ince kıyılmış dil peyniri
-yarım demet maydonoz
***süt ve su karışımını karıştırma kabımıza alıp yağ,şeker,tuz ve mayayı ekleyip karıştırıyoruz.daha sonra yumurta akı ve yeteri kadar un ialvesiyle ele yapışmayan kıvamda yumuşak bir hamur elde ediyoruz ve yaklaşık 1 saat mayalanmaya bırakıyoruz.iç harcımız için peynirleri ve kıyılmış maydonozu karıştırıyoruz.mayalanan hamurda kararında bezeler koparıp elimizle çay tabağı kadar açıp iç harcımızdan ekleyip D şeklind epoğaçamızı kapatıyoruz.yağlanmış tepsiye dizip yumurta sarısını sürüp dilerseniz susamlarını serpip önceden ısıtılmış 200c de pişiriyoruz...AFİYETLE..
.
.
.
Bu fotoğrafta bu gecenin en güzeli olsun mu..
Bir gülen,bir de uyuyan prenses...

İYİ GECELER....:)))

29 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

oyy oyy oyy

olsa da yesem şimdi

eline sağlık olsun :)

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor...
fotolar da harika...
sevgiler...

u.aydin dedi ki...

ben o fistiklari yerim bence de olsunlar.
ellerine saglik nefis olmus pogacalar.iyi olmana da sevindim.pozitif dusun pozitif ol...
sevgilerle kadinlar gunun de kutlu olsun.

Gizemli Tatlar dedi ki...

Hımmmm, poğaçalar nefis, ellerine sağlık.Prenseslerin de çok tatlılar maşallah Allah bağışlasın.

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

miniklerin harika canım allah bağışlasın poğacalarda nefisss.. görünüyo kaptım bir tane ellerine sağlık:)

anne eli gibi dedi ki...

aman gitsinlerde bir daha uğramasınlar inşallah:)
ellerine sağlık canım poğaçalar nefis görünüyor..

Mutfak dili dedi ki...

Elinize saglik olsun. Sikinti siden uzak dursun.
Sevgiler..

durme durme dedi ki...

Yavruna maşallah diyorum. Poğaçalar enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Dünya kadınlar günün kutlu olsun...

bir kase lezzet dedi ki...

MMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
:)))))))))))

hdidem95 dedi ki...

canım merhaba öncelikle güzel dileklerin için çok tşkler maşşallah kızlar nekadar büyümüş allah nazarlardan saklasın poğacalarda nefis ellerine sağlık kadınlar günün kutlu olsun bitanem öpüyorum sevgiler

Özgür Tatlar dedi ki...

kizlariniz cok kücükmüs,allah bagislasin .Benim kizlarimin biri 6 yasinda digeride 12 .zaman okadar cabuk geciyor ki.Bir bakmissiniz kocaman olmuslar ,size pohaca pisiriyorlar ....)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm nefis görünüyor, ellerine sağlık canım. Sıkıntılarından kurtulmana sevindim. Sevgiler...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Poğaçalar nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Prensesler de çok şekerler, maşaallah. Sevgiler.

Hayatın Tatları dedi ki...

Nasıl güzel canlı ve lezzetli görünüyor poğaçalar ellerinize sağlık

O Tabak Bitecek dedi ki...

oooo sen bu poğçaları bu prenseslere mi yaptın:))yesin büyüsün kuzular ellerine sağlık:))

ehlikeyfchef dedi ki...

kızlarınız çok tatlı maşallah benim en küçüğü 7 yaşında olunca sizinkiler pek minik göründü gözüme:)allah hayırlı günlerini göstersin sıkıntılı günler için güzel bir söz duymıştum ''benim büyük derdim var deme derdine dönüp benim büyük Allahım var de''
poğaçalar ve dost muhabbetleride en güzel terapi afiyetle...

Limon çiçekleri dedi ki...

Ellerine sağlık,enfes görünüyor..

caferengigül dedi ki...

poğaça...hem de tereyağlı....ımmmmmmmmmm...yemek istiyorummmm:)

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık bu aralar poğaçalara taktım zaten bene peynirli yaptım bugun çok güzel görünüyorlar.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım iyi olmana sevindim..
Oluyor öyle arada hepimize..
Miss gibi koktu poğaçaların..
Ellerine sağlık canım..
Kızlarınada maşallah Allah nazarlardan korusun canım..

ilahi dinle dedi ki...

çok güzel olmuş pogacalar süperr

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Cok güzel olmus canim...
ellerine saglik
:-)))

disal dedi ki...

canım Allah hepimizden sıkıntıları uzak etsin....

kızların çok tatlı maşallah...benimde iki kızım var..kız kıza ne güzel:))

kabartma tozlu poğaça yemeyeli o kadar çok oldu ki.ellerine sağlık nefis görünüyor:)

ebru dedi ki...

Fatoşum fıstıklar maşallah pek güzel çıkmışlar. Allah'ım nazarlardan saklasın. Poğaçalar da nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım.

Birsel ve İrem dedi ki...

Poğaçalar nefis, puf puf, ellerinize sağlık. Sağlıklı, mutlu, güzel günler dileklerimle....
Sevgiler.

LaMa dedi ki...

tum hanimlar birlik yapmis ,bana pogaca yaptiracaksinzi galiba! yapsam da fena olmaz, en son 8 ay onceydi belki de daha oncesinde!
ellerinize saglik, yiyenlere afiyet olsun

mutfakteyze dedi ki...

Merhaba .. Blogunu izlemeye aldım.. ellerine sağlık çok güzel tariflerin var.. ayrıca poğaçalırn da süper görnüyor .. sevgilerimle..

birtutamkekik dedi ki...

ooyyy renge bakk allahımm:))
ellerine sağğlık canımm.
bende de poğaça var bugün:)
tadına baktım ucunda,sende buyur bana arzu edersen;)
muhabbetle..

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com