Çarşamba, Nisan 11, 2012

DOMATESLİ & MISIRLI ZEYTİNYAĞLI PİLAV


Yok artık!!!kilitlendim kaldımm..
Yazıp yazıp siliyorum..ne oluyor bana?
Beden yorgunluğum beynime de vuruyor anlaşılan:))
İki kelimeyi bir araya getirip yazamadım...
Zaten pamuk kızım grip oldu...yavrumun burnu nasıl da akıyor...gözlerinin içi kırmızı...
Sen hasta mı oldun kızım diyorum...boğuk sesiyle hayiir annecim diyor..kuzummm...
Hiranur da çok güzel bakıyo kardeşine,burnunu bile siliyo..hapşurduğu zaman çok yaşa aynurcumm diyo...
Aynur da karşılık olarak,sen de gör bitanemm..diyo:)))büyüdülerr vallah..
Hal böyle olunca bende kızlarımın sevdiği,kolay yiyebilecekleri,geçen yaz favori yemekleri olan domatesli pilavımızdan yaptımm...
Şifa niyetinee..yumuşak yumuşak yediler..yanında da bool limonlu salata..ekçççii bu annee:)))

-1 su bard.pirinç
-1 kase doğranmış domates(difrizden)
-1 çay bard.mısır
-1 kuru soğan
-1 taze biber
-3yk kadar sızma z.yağı
-karabiber,tuz
-yeteri kadar su
***soğan,biber doğranır z.yağında hafif kavrulur.üzerine domatesler eklenir.suyunu çekene kadar pişirilir.daha sonra mısır,pirinç ve baharatları eklenir.biraz daha kavurduktan sonra yaklaşık 1,5 su bard.su eklenip kısık ateşte pişirilir.altı kapandıktan sonra 10 dk.dinlendirilip servis yapılır..turşu ve ayran da çook yakışır...AFİYETLE..

15 yorum:

ebru dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Kardeşine ne güzel de bakarmış. Ellerine sağlık bir tanem. Ben de çok severim domatesli pilavı ama oğlum yemediği için pek yapamıyorum. Kızlarım benim için de yesinler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Olur böyle zaman zaman :) Ben de bu aralar tarif vermek istemiyorum bir yana versem bile yazı yazmak istemiyorum.Sanki kimse okumuyormuş gibi geliyor.. Neyse..

Geçmiş olsun küçük hanımaaa..

Domatesli pilavı çok severim. Ellerine sağlık tatlım.

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim çok güzel görünüyor...
ellerine sağlık...
daha önce bende dometesli pilavı denemiştim :(((
ama evde kimse beğenmemişti :(((
biz orjinal pilav isteriz diye beni uyuz etmişlerdi :((
ve o gün bugündür bir daha yapmadım :((
eee herkesin dammak zevki farklı tabi :))
canım kocaman sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

rengide nasıl güzel olmuş canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

Tombul Tarifler dedi ki...

çok güzel görünüyor afiyet olsun miniklere ayrıca çook geçmiş olsun. bu aralar benimkiler de böyle hatta bir kulak ağrısıdır gidiyor bir yaz gelseydi. sevgiler

ehlikeyfchef dedi ki...

geçmiş olsun küçük hanıma:)pilavda çok besleyici olmuş ellerine sağlık

ihlamurcum dedi ki...

Geçmiş olsun, çocuklar hastalandı mı tüm neşem biter.Eminim sizinde öyle.
Pialvı zeytinyağlı yaptım mı mutlaka bende soğanlı yaparım, çok lezzetli olur.Sizinki de süperrr

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

çok geçmiş olsun canım:( pilavsa harika çok severim domatesli pilavı. ellerine sağlık. sevgiyle sağlıkla kal canım:)))

mehtap dedi ki...

yazın bende çok yaparım ama mısırlısını denemedim.Eline sağlık.Yavrucuğunada çok geçmiş olsun..

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM İADEİ ZİYARETE GELDİM
:)
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN AYY ÇOCUKLARIMIZ HİÇ HASTA OLMASIN
:)
ELLERİNE SAĞLIK YENİ OKULDAN GELDİM KARNIM ACIKTI ALDIM CANIM MMM ELLERİNE SAĞLIK
:)
KUZUCUKLARIMA SELAM.

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım domateslı pılav cok lezzetlı olur harıka gorunuyor

ismihan dedi ki...

ellerinize sağlık güzel görünüyo denemek lazım...bana da beklerim

O Tabak Bitecek dedi ki...

Fatoşcum sobelendinn bekliyorum:)) )

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık canım ,domatesli pilavı çok severim hele birde mısırlıysa lezzetine doyamam..

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Çok severim domatesli pilavı, mis kokulu domatesler çıksın ben de hemen yapıcam. Ellerine sağlık :)