Salı, Nisan 17, 2012

MİNİ KÖSTEBEKLER..

Gribin ağır yükünü attık üzerimizden,çok şükür...
Geçmiş olsun temennileriniz için çoook teşekkür ederim:)))
Eee artık vakit geldi çattı..
Yarın akşam memleket yolcusuyuz kısmetse...1 ay kadar!! ordayız...
Antakya maceraları buraları fazlasıyla meşgul eder bu ay:)))
Bakak görek..neler yapcaz..nasıl geçecek günlerimiz..nasip kısmet:)))
.
.
.


Ben bu minik köstebekleri çok seviyorumm..
Yapımı da pratik,yemesi de..:))
Çocuklarında pek ilgisini çekti...

KEK İÇİN:
-3 yumurta
-1 su bard.şeker
-1 çay bard.sıvıyağ
-1 paket kakao(25gr.)
-1,5 su bard.süt
-1 vanilya-kabartma tozu
İÇİİÇİN:
-2 paket krem şanti
-1 su bard.süt
-1 su bard.damla çikolata
***kekimizi çırpıp geniş bir tepsiye döküp 180c de pişirelim.kremşantinizi mümkünse 1 gece önceden çırpıp,çikolatasını katıp buzdolabında bekletmenizi tavsiye ederim.fırından cıkıp,soğuyan kekimizi istediğiniz genişlikteki bir su bardağıyla yuvarlaklar kesiyoruz.kalan parçaları da elimizle ufalıyoruz.kekimize 1 yk kaşığı krem şantiyi üzerine ekleyip ufalanmış keklere buluyoruz.bu esnada biraz elimizlede şekil veriyoruz.tüm keklere aynı işlemi yaptıktan sonra üzerini kapatıp 1 saat daha buzdolabında bekletip servis yapıyoruz..AFİYETLE..
bu tarifimi sevgili arkadaşım paşasoframın etkinliğine gönderiyorum..kolaylıklar diliyorumm:))))

33 yorum:

herşey tadında dedi ki...

en yakın zamanda bendeki tarifini yapıp yayınlıcam birde onu denersin benimkinde kremole var içinde herika bir tatlı çok sık yaptım bu sene bende. ellerine sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir sunum olmuş canım.harika görünüyor.elerine sağlık.sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

oooo bunlar ne güzel şeyler :))
görünce içim açıldı valla :))
eline emeğine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik cok güzel görünüyor.

Özgür Tatlar dedi ki...

sana simdiden iyi yolculuklar canim.ailenle sevdiklerinle mutlu guzel gunler..

HEDEN dedi ki...

Çok güzel ,çok şık bir lezzet olmuş ellerin saglık.

umutluhayat dedi ki...

mımmm enfes görünüyor.ellerine sağlık canım.o grip maalesef bu yıl başımızdan hiçç eksik olmadı.

züleyha dolğun dedi ki...

cokguzel olmus canım bende sık sık hazır paasta tabanıyla yapıyorum elıne saglık canım hatay da zahterlı ekmek var kaytaz boregıgıbı tarıfını bılıyorsan yaparmısın

ehlikeyfchef dedi ki...

ilk yediğim zaman yok artık daha neler demiştim çok lezzetli olduğunu biliyorum ellerine sağlık ve hayırlı yolculuklar...

sonu garanti tarifler... dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar.ellerine sağlık canım..geçmiş olsun hayırlı yolculuklar:))Antakya'ya selamlar bizden:)))

HERDEMLEZZET ~ARZU~ dedi ki...

harikaaa... bunlar hayatım ellerine sağlık:))

Fatma dedi ki...

ellerine sağlık canım pastan çok harika görünüyor:)
tatilinizde çok güzel geçer inşaallah
hayırlı yolculuklar diliyorum şimdiden:))

Pozitif Pembe dedi ki...

Fatoş canım seni mimledim...hadi bakalım gitmeden cevapla soruları....bu pastalardan bende yapıp cafeye satmıştım yeni bir iş yeni bir başlangıç etiketinde tarifi var benimkinde de cremole var çok pratik....Kızları çoook öpüyorum size iyi yolculuklar iyileşmenize sevindim benim içinde ye...olezzetlerden...sevgiler

PaSaSofraM dedi ki...

tarif icin cok tsk.ler ellerinesaglik yine beklerim:)

çeşnici Handan dedi ki...

Öncelikle iyi yolculuklar dilerim umarım güzel vakit geçirirsin. Çok güzel olmuşlar bayıldım bunlara ellerine sağlık afiyetler olsun.

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Çok lezziz gözüküyor
ye beni diyor
ellerine saĝlık
:-)))

aytebru dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine
16 NİSAN-1MAYIS tarihleri arasında
http://pastaeli.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)
Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Pastaeli' ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://pastaeli.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım bu pastacıklara bi ara çok sık yapardım
ellerine sağlık canım

Hayatın Tatları dedi ki...

ne kadar pratikmiş hep gözümde büyütmüşüm demek ki.ellerine sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

elleine sağlık nefis görünüyor,sevgiler..

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Pastan nefis görünüyor tatlım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Antakya mutfağına bayılırım, tatilde boş durmak yok, Antakya yemeklerini bekliyoruz :))

bernayıldız dedi ki...

fatoşcum hayırlısıyla git gel inşallah ... memleket başka ben gittim antalyaya 1 ay kaldım yeni dondum ama henuz gelmeme ragmen sanki 1 ay orda kalmamışım gibi heleki annenin yanı bambaşka :) daha yanındayken ozluyor insan suklum puklum dondum bodruma yuregımın yarısını anamın yanında bırakarak huzunle :(... kostebekler çok şirin ellerin dert gormesin kuzularına afiyet bal misss olsun sevgiler,

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM BENDE BAZEN YORUM KUTUCUĞUN OLMUYOR GELİP GİDİYORUM....
AYARLARINA BİR ŞEYMİ OLUYOR
ELLERİNE SAĞLIK ÇOK HOŞ OLMUŞ

melek dedi ki...

demek memlekete gidiyorsun:)) yolun açık olsun tekrar geçmiş olsun...iyi yolculuklar

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Çok güzel olmuş çok ciciler :) Bayıldım. Ellerine sağlık.

Mutfak dili dedi ki...

Canim hayirla git hayir don insallah.
Guzel resimler yeni tarifler bekliyoruz..
Bu pastaciklar da cok guzel olmus. eline saglik olsun.,
Sevgiler canim..

Simge Keskin dedi ki...

Ellerinize sağlık harika olmuş. Blogunuzu çok beğendim takipteyim bana da beklerim :) Sevgiler.

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Cok güzel olmus cok begendim, ellerinize saglik...Sizi izlemeye aldim, bende bloguma beklerim... Sevgilerimle....

Ata sofrası dedi ki...

canım ellerine sağlık.çok pratik bir lezzet bu.bende yazıyorum yeniden.banada beklerim.

nilay dedi ki...

Bayılırım bayılırım
Tam çocukların yaşgünü partileri için
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

qonca dedi ki...

bende denemek istiyorum bu şirin pastaları.deneyip bloğumda paylaşırım inş... ellerinize sağlık =)

Fatma dedi ki...

En sevdiğim pastalardandır çok guzel gorunuyorrrr