Pazartesi, Nisan 30, 2012

SELAMÜN ALEYKÜM....


10 gün oldu yazmayalı...daha uzun omuş gibime geliyor...
Günlerimiz çook yoğun,yorgun geçiyor...
Sabah namazından sonra uyumayıp,geceyarıları sırtım yatak görüyor..
Misarfirler,misafirlikler..çocuklar..ve malum hava değişimi hastalıkları..:((
Bir sürü fotoğraf var yayınlanacak..uzun uzunn anlatılacak..ama zamannn ..ille de zamann..ve sakin kafa...
Çok özledim..yazmayı..bloglarınızı ziyaret etmeyi...
Ben olmasamda siz gözkulak olun evime:)
Ara ara gelip ceee dicemm ..çook öptüm..selamette kalın....
iŞTE SİZLERE MEMLEKETİMDEN HUZUR VEREN BİR KARE....

16 yorum:

Mutfak dili dedi ki...

Canim iyi gezmeler. Yorulmak guzeldir ana vatanda..)
Bekliyoruz o guzel resimleri..
Sevgiler..

siyahkuğu dedi ki...

Aleyküm selam, iyi gezmeler arkadaşım arada gezmekte lazım)
sevgiler...

anne eli gibi dedi ki...

allah kolaylıklar versin canım,selamatle..

ehlikeyfchef dedi ki...

Aleykümselam:)ne güzeldir memleket havası bende haziranı iple çekiyorum,tadını çıkar biz buralardayız nasılasa :)

Pozitif Pembe dedi ki...

hergün girip çıkıyorum Fatoş acaba bişey yazdımı diye ee nihayet ama bendüşünmüştüm ki kesin bir et yamaeği koyar şöyle ağzımızın suyunu akatacak...bekliyoruz bak he.....bol bol gez canım hastalık olacak okadar sevgiler

sonu garanti tarifler... dedi ki...

canım bende bir ödülün var gelip alır mısın? sevgiler..

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Çok özletme kendini canım..
Kocaman sevgiler.

Edalı Mutfağım dedi ki...

Aleyküm selam,
Merhabalar bende ödülünüz var alırmısınız :))
Sevgiler
Eda

dönmezçağlar dedi ki...

BENDE GELİYORUM HAFTAYA KISMETSE TL NONU VERİRSEN GÖRÜŞELİM GELNCE

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Sağlık olsun da gezmeler tozmalar güzeldir.
Blogumda ödülün var canım:)

çeşnici Handan dedi ki...

Güzel haberlerini ve yazılarını bekliyoruz.Sevgiler.

Özgür Tatlar dedi ki...

ne guzel memleketine kavusmussun.sevgiler.

Pozitif Pembe dedi ki...

Fatoş sabırsızlıkla Antakya yemeklerini bekliyorum:)))nerdesin bir gittin oraya...özledik

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

sağlık olsun da yorulmalar güzeldir, anneler günün kutlu olsun...

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Kolay gelsin canim, tatli yorgunluklar olmus...Resimlerini ve yazilarini bekliyoruz, Sevgilerimle....

Esra Yağız dedi ki...

Fatoş hanım ne zamandır Antakya lı bir blogdaş arıyordum ki tesadüfen sizi buldum. çok güzel paylaşımlarınız var, elleriniz dert görmesin. size ve çocuklarınza sıhatli günler dilerim. esrayagiz.blogspot.com ben de beklerim :)) sevgiler..