Perşembe, Nisan 05, 2012

YAĞLI BALLI!!! KAHVALTIM...


Selamların en güzeli üzerinize olsun arkadaşlarım...
Çok şükür Rabbimize artık havalar çok güzell...
Sabah uyandığımda içim açılıyor,her yer ışıl ışıl...
Ahhh bidee şöyle gönlümce börekler açsam..tatlılar..pastalar yapsamm:((
Bide karışık koca bir servis tabağı kızartmaaa...ahhhhhh
Dün gece rüyamda bile yemeklerle uğraştım...
Ama kararlıyımmm!!!dönmekk yookk...3kg gittii...
25 günüm kaldı memleket ha gayret bi 3 kg daha..inşaALLAH...
Tabi bide orda düğüne kadar bi 18 günüm daha var...+2kg daha desek işte 8 kg:)))))
Hihihiiiiiiii:))
Ama ilk gittiğim gün kusursuz hazırlanacak kahvaltı sofrasına asla hayır dememm..
O enfess sofrayı düşünüp kendimi bu tabakla avutuyorum....
Bekle beni Antakya geliyoruuummm:))
Mutlu,keyifli,sağlıklı bir gün dilerim....AFİYTTE KALIN...

8 yorum:

HİLAL'LE dedi ki...

Ben de yaz diyetine girdim sizin gibi:) Kolay gelsin size. Antakya sofrasını çok merak ediyorum....

anne eli gibi dedi ki...

allah yardımcın olsun,başaracağından eminim ha gayret:)

ehlikeyfchef dedi ki...

bence gittikten sonra kilo vermeyi unut dua etde verdiklerini alma:)zaten boşver kiloyu falan yemene bak memlektte diyet yapılırmı:)

sare dedi ki...

Merhaba, memlekete hele ki Antakya'ya gitmeden önce böyle bir diyet çok isabetli olmuş.
Kimbilir ne lezzetli yiyecekler yapıp, yiyeceksiniz.
Görüşmek dileğiyle, sevgiler.

Özgür Tatlar dedi ki...

Ben de Kilo Almaya calisiyorum,bence kilo bayanlara yakisiyor.tabii cok olmamak kaydiyla..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ahh özgür tatlarr yaktınn beni:))

dönmezçağlar dedi ki...

kolay gelsin hemşerim :) diyette şimdilik iyisinde 25 gün sonra o lezzetlerin arasında görmek isterim seni:) bu arada bende eğer lys ye girmeye karar vermessem mayıs 15 te ordayım inşallah:)

Ezelle dedi ki...

Ahh Antakya çok güzel bir yeryıllar önce gitmiştim, yemeklerine bayıldım uzun uzun yediğim içli köftelerin tadını hayatım boyunca unutamam