Perşembe, Haziran 07, 2012

BİZ GELDİK:)))



Eveeettt..uzuuunn süren tatilimizi tamamladık 10 gün kadar önce:)))
Düğünümüzü yaptık geldik..
Allah herkese iyi gün nasip etsin inşaAllah....
Çok yoğun,yorucu ama bir o kadar da keyifli günler geçirdik....
Artık sıra geldi yazmaya..fotoğrafları paylaşmaya..bir kısmı silinse bile:(((
Anneler gününden başlayalım mı...oyy benim kuzularımın hediyesi bu güzel taç...
Ve de annannne ve teyzeyle güzell bir kahvaltı...


Karaksı da ailece mütavazi sıcacıkk bir anneler günü kahvlatısı yaptıkkk..

şu semaver beni her yerde buluyor..
çayı sevmiyorum yaa batıyo bana:))))


Ve 3 afacan ...
Biribirlerini yiyip durdular...
Ama biribirleri olmadan yapamadılar...:))

6 yorum:

ehlikeyfchef dedi ki...

hoşgeldin :)

Mutfak dili dedi ki...

Hos geldin. Yorucu olsada guzeldir memlekete. havasi suyu..
Cayi sevmemek ne demek. Turk milleti caya asiktir bildigim..
hele de semavaer cayi hic hayir demem.
Sevgiler yeni postlar canim..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

papatyalar çok güzel, nice nice anneler gününe...

Esra Yağız dedi ki...

Karaksı ya gidip çay içilmez mi? köy havasını soluduktan sonra insan çayla keyifleniyor valla :)) Antakya dan ayrıldınız demek, yine gelin bekleriz :))

Özgür Tatlar dedi ki...

ohhh ne guzel tatilini yapmissin.insallah guzel ve mutlu gecmistir.simdi sira bende kismetse yaza ucuyorum bende turkiyeye.temmuzda 3 haftada tokatta kalacagim.ailemin orada bagi var ,tek istegim kendimi oraya atip dinlenmek.belkide gorusutuz ,tanisiriz.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Karaksı kahvaltısı harika olur bilirim bende çok özledim