Cumartesi, Haziran 09, 2012

ŞEFTALİ NEKTARI


Ahhh bel ağrısı yine musallat oldu bugünlerde:((
Her eğilip,kalkışımda ahım vahımm bitmiyor...
Allah beterinden saklasın...
Her anne gibi çocuklarımın sağlıklı ve doğal beslenmelerine çok dikkat ediyorum..
Hazır gıdalardan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum....
Yaz kış meyve sularını evde hazırlayıp içiriyorum...
Geçen yazdan difrize çok fazla vişne ve şeftali koymuştum...
Şeftalinin son paketini dün yaptım ve afiyetle ,keyifle içildi...
Allah nasip ederse bu yazda boooll boll meyve sebze doldurcaz difrizlere:))
Ne demişler..yazın atığı,kışın katığı:)))
-1 kg kadar şeftali
-5 su bard.su
-yarım su bard.toz şeker
***soyulup dilimlenmiş şeftalilerimizi bir tencereye alıp üzerine suyu ekliyoruz.suyunun miktarını kıvamına göre arttırabilirsinizde.kaynayınca şekerini ekleyip bir iki taşım daha kaynatıyoruz.blenderdan geçirip sürahiye alıyoruz.oda sıcaklığına gelince buzdolabında soğutup servis yapıyoruz...AFİYETLE:))

3 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Şeftali nektarini muhakkak deniycem.Ellerine sağlık canım.Harika görünüyor:)
Sevgiler...

mehtap dedi ki...

bende denemiştim güzel oluyor gerçekten,eline sağlık.Belin için geçmiş olsun,dikkat et..

bernayıldız dedi ki...

Harika bende kızıma deneyeyim :) çünkü bende hazır meyva suyu vermiyorum çocuk ya portakal ya limonata içmekten sıkıldı yenilerini denemek şart teşekkürler..