Pazartesi, Haziran 11, 2012

SEMİZOTU SALATASI


Selamlar...
Havalar birden ısındı...sıcaklar iyice bastırdı buralarda...
Yokk yokk şikayet etmiyorum,ben çok severim yazı...hele de içinde Ramazan ı misafir ettiğinden beri:)))
Allah hayırlısıyla hepimize kavuşmayı nasip etsin o güzel aya...İNŞAALLAH...
Hatim başladım...umarım Ramazan'a girmeden bitirir,2.sine başlarım hemen..dua edinn :))
Bugün her zaman ki gibi temizlik yaparken ipin ucunu kaçırmışım..
Kendime geldiğimde ,kendimde değildim:)))
Üstüne bir de oturup bir tencere yaprak sarması sarınca...belim off konumuna geldi...
O da yetmedi yemekten sonra sitede 2 tur yürüyüş ...ayaklarım zonkluyor:))
Hiranur uyudu,Aynurun eli kulağında...
Yatsıyı kılıp bende yatışa geçmeyi planlıyorum,kısmetse...
İşte böyle....
Bizde dün itibariye semizotu  günleri başladı...
Yaz boyunca çeşitli şekillerde soframıza sık sık konuk olur...
Bu salata da semizotunun ''en''sevdiğimiz hali...
Nar ekşili sosuyla buluşunca yanına başka bir şey istemiyor....

-1 bağ semiz otu
-2 salatalık
-2 domates
-1 taze biber
-2yk kadar mısır
-1 kuru soğan
SOS İÇİN:
-2yk nar ekşisi
-2 diş sarımsak
-3 yk kadar zeytinyağı
-tuz
***semizotu saplarında ayrılır,yıkanır,süzülür salata tabağına alınır.üzerine domates,salatalık,biber ve soğan doğranır,mısır eklenir.ayrı bir kaba nar ekşisi,ezilmiş sarımsak,z.yağı ve tuzla sos hazırlanır..salatanın üzerine gezdirilir...AFİYETLE...

15 yorum:

Hatice dedi ki...

Çok severim mısırlısını hiç denemedim.İştah açıcı görünüyor. Ellerine sağlık.

Tarif Diyarı dedi ki...

Maşallah okadar işin içinde birde yaprak sarmışsınız sizi tebrik ediyorum:)semizotunu bizde çok severiz salatası ve özellikle yemeği neis olur ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

Tombul Tarifler dedi ki...

eline sağlık canım ben de çok severim semizotu salatasını. bu arada ben de bugün bir büyük tencere yaprak sardım. yarın da tam gaz devam yemek yapmaya günüm var da. iyi uykular diliyorum o zaman sana ve küçüklere. sevgiler gönderiyorum...

anne eli gibi dedi ki...

semizotunun her halini severim,ama en çok salatasını ellerine sağlık canım ..

ehlikeyfchef dedi ki...

tatile gidince en bol yediğimiz salata,ellerine sağlık...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Bence de çok lezzetli bir salata.
O kadar işten sonra dinlenmeyi hak etmişsin.
Sevgiyle kal.

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık bende bayılırım semizotu salatasına seninkide ye beni der gibi duruyor sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

harika harika harika...
ellerine sağlık canım...
çok severim...
kocaman sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

renk renk süper görünüyor ellerine sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

OFFFF SÜPER.
ELLERİNE SAĞLIK FATOŞUM...
:)))

Cafe Kanelo dedi ki...

Ohh miss,nefis bir salata olmuş.Semizotunu çok severim.Ellerine sağlık

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ dedi ki...

AKŞAMA YAPTIM ÇOCUKLAR ÇOK BEĞENDİ.ELLERİNE SAĞLIK.

muhabbetsofrasi dedi ki...

senin içine pire kaçmış duramıyorsun durduğun yerde

Allah enerjini artısın :)

eline sağlık olsun

uğurböceği dedi ki...

hım nefis gözüküyor.salata olsun hiç seçmem.hele semiz otuna bayılırım.ellerinize sağlık

papatyaninguncesi dedi ki...

Çok severim semiz otu salatasını.ellerinize sağlık