Çarşamba, Haziran 13, 2012

YOĞURTLU ALACA KEK


Çay saatlerine yakışacak aromalı,lezzetli ve yumuşacık bir kek...
-3 yumurta
-1,5 su bard.şeker
-1 su bardağı yoğurt
-2 yk oda sıcaklığında tereyağ
-2 paket vanilya
-1 paket kabartma tozu
-2 yk kakao
-2,5 su bardağı kadar un
***yumurta ve şeker 3-5 dk.çırpılır.daha sonra tereyağ,yoğurt,vanilya eklenir ve 1 dk. daha çırpılır.üzerine elenmiş un ve kabartma tozu eklenerek karıştırılır.yağlanmış fırın tepsisine yarısından fazlası dökülür.kalan harca kakao eklenerek tepsinin üzerine gelişi güzel yayılır,çatalla şekillendirilir.önceden ısıtılmış fırında 180 c de pişirilir...AFİYETLE:))

9 yorum:

herdemlezzet~Arzu~ dedi ki...

ne güzel bir görüntü o öyleee.. ellerine sağlık hayatım:)) nefissss.. olmuş

Özgür Tatlar dedi ki...

oo cayi demle geliyorum kekimi yemeye.kaldimi kizlardan bana?

kardelen sezgin dedi ki...

çayın yanında kek nefis gider

Magia da Inês dedi ki...

Passei para uma visitinha
e para ver suas receitas.
Todas deliciosas!
Beijinhos do Brasil.
•.¸¸✿⊱╮¸¸.•

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık canım, pek leziz görünüyor.

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım kek nefıs gorunuyor bır dılım aldım meyve suyumun yanına:)

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık, tam çaylık...

Mutfak dili dedi ki...

kakao olan tum tatlar benim icin harika otesidir.
Eline saglik olsun canim.
Cayla bir dilim alayim ..)
Sevgiler..