Cuma, Temmuz 20, 2012

KAYTAZ BÖREĞİ & İLK İFTAR MENÜSÜ


Allah'ım...
Bu mübarek Cuma günü hürmetine bizi sevdiğin kullar arasına kat...
Bizi çok sabreden,çok şükeden kullarından eyle...
Seni çok analım,ömrümüz sevdiğin,razı olacağın amellerle geçsin...
Sıhhat ve afiyette daim eyle..
Sevdiklerimizi bize bağışla...AMİN..
Tüm dualarınız güzel dilekleriniz bu mübarek günde duların kabul saatine denk gelsin İNŞAALLAH...
Ne mutlu bizlere kavuştuk kutlu ay'a...
Evler bereketlendi..kalpler,diller dualandı...
İçimizde başka bir huzur yeşerdi...
Allah bizleri nice Ramazanlara kavuşturur İNŞAALLAH...
.
.
.
İlk sahurun ardından ,ilk iftar hazırlıkları telaşı başladı evlerde..
Misafir ağırlayacaklar..misafirliğe gidecekler...belirlenen menüler:))
Bizde de ilk iftar menüsü eşim tarafından belirlendi:))
-etli güveç
-pirinç pilavı
-mercimek çorbası
-yoğurtlu biber kızartması
-tatlı olarak kızım dondurma istedi:)))
Gelelim kaytaz böreğimize...
Geçmiş zamanda arşivime eklemiştim ...
Ama fotoğraf güzel olmadığı için tekrar güncellemek istedim...
Çarşamba günü 4 tepsi yaptım..10ar 10ar paketleyip difrize attım...
Tarif için buraya bakabilirsiniz...
ALLAH ORUÇLARIMIZI KABUL ETSİN...HAYIRLI CUMALAR...

15 yorum:

durme durme dedi ki...

Amin diyerek başlıyorum. Menü süper olmuş, kaytaz böreğini çok ama çok merak ediyorum. Nefis görünüyor. Eline sağlık. Hayırlı Cumalar...

BAL ANNE dedi ki...

aminnnnn ne güzel bir dua
kaytaz böreğini de adınıda ılkdefa duydum ellerine sağlık farklı bir lezzet........

Gurme Şirine dedi ki...

ooooo bu ne güzel bir tarif...
ellerine sağlık canım...
hayırlı ramazanlar....

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Börek sahur da bile nefis gider..

HAYIRLI RAMAZANLAR DUA İLE İÇ İÇE..
RABBIM yuvandan huzuru sağlığı bereketı eksık etmesın..

Sevgiler.

PaSaSofraM dedi ki...

iftar menüsü güzelmis ellerine saglik.
Ramazaniniz Mübarek olsun

mutfagabuyrun dedi ki...

menü harika börekte harika canım.iftarda size mi gelsek acaba.ellerine sağlık.sevgiler.

Elif'in Terazisi dedi ki...

canım amiiiin, ellerine sağlık

Gurme Şirine dedi ki...

ben bu böreği çok sevdim....
enfeees görünüyor...
zaten karnım aç....
ooof oooof diyorum...
ellerine sağlık...

Gönül dedi ki...

öncelikle güzel duan için amin diyorum hepimize ve hayırlı ramazanlar....elelrine sağlık börek nefis görünüyor..sevgilerimle

Tespih Taneleri... dedi ki...

ellerınıze saglık ramazanı serıfınız mubarek olsun ınsallah Duaların golgesınde bulusmak umidi ıle Sevgıler

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Fatoşcum, ellerine sağlık enfessss görünüyor.
Biz de yazları Soğukoluk yaylasına gidiyoruz. Oradaki arkadaşlar bu börekten yaparlar.Tadına doyum olmaz.
Hepimizin duaları kabul olur İnşaallah.
Hayırlı cumalar ve Ramazanlar.
Adana'dan sevgiler, Pırıl.

Sevil Aslan dedi ki...

merhabalar..
bu güzel dua için öncelikle amin diyorum..
kaytaz böreğini ilk kez duyuyorum ama çok güzel bir görüntüsü var ..iftar menünüzüde çok beğendim..tam bana göre:))ellerinize sağlık..

banada beklerim..
http://sevilindenizi.blogspot.com/

hayırlı ramazanlar diliyorum..
sevgiler..

ilhan dedi ki...

Kaytazı duyunca yöresel bir ot diye düşünmüştüm ama değilmiş. :)) Bloğunuzdaki reimlerin hepsi muhteşem. Ellerinize sağlık.

dönmezçağlar dedi ki...

bacım ellerine sağlık antekeli olupta ramazanın ilk günü külçe yada kaytaz böreği olmadan olurmu? olmaz:)bayılırım ikisinede annemde külçe yapmış bugün canımı erittiniz yani :( herif antekeli olmayınca böyle her istediğini istediğin zaman yiyemiyorsun malesef. ama senin ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok şükür bizi bugüne ulaştırana..:)

Börekler enfes görünüyor,katmer katmer. Ellerine emeklerine sağlık canım.