Çarşamba, Ağustos 29, 2012

PEYNİR TATLISI;))


Yavaş yavaş eşyalar yerinden oynamaya başladı...
Vira Bismillah dedik bakalım:))
Bugün tam 1 kasa domates soydum doğradım...
Kaynatıldı,cam kavanozlara kondu ,konserve yapıldı...
Yoğun ,yorucu bir gündü...
Hiranur bu gece hiç rahat uyuyamıyor...
Kaçıncı uyanışı...
En son tası tarağı topladık oturma odasına geldik...
Anası kılıklı bayılıyor tv karşısında uyumaya..:S
Gelelim tatlımıza...
Geçen akşam komşum asumanlara çaya giderken elim boş olsun istemedim...
Ramazanda aldığım fakat yapmadığım peynir tatlısı geldi aklıma..
Hemen 2 su bard.şeker ve 1,5 su bard.suyu karıştırdım.içine tatlılarımı attım kaynadıktan sonra altını kısıp 10dk.daha kaynattım.
Servis kabına alıp soğuyunca hindistan cevizi ve antep fıstığıını serptim..
Hafif,lezzetli ve çok hoşş görünüyor öyle değil mi?
Hem de pır pratikk:)))ne demekse...
HAYIRLI GECELER...

6 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

merhaba,
bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım.
her eve lazım bir blog...:)
sevgiler

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com/

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

yorulmuşsunuz ama değmiş iyi günlerde yemek nasip olur inşallah peynir tatlısıda nefis görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

Nursevin'ce dedi ki...

Fatoş hanım. bloğunuz ve fotoğraflar çok güzel. elelrinize sağlık. Ben nursevin'ce Lezzetler.

M. Bilge dedi ki...

Blogunuzu bugun ilk defa goruyorum. Tarifler ve resimler cok guzel gorunuyor. Ancak size bir oneride bulunmak istiyorum. Yazilarinizin ya da tariflerinizin basliklari net okunmuyor ve anlasilmiyor. Yazi karakterini degistirirseniz cok daha net okunacaklar ve daha az goz yorucu olacaklar. Kolay gelsin.

M. Bilge dedi ki...

Blogunuzu bugun ilk defa goruyorum. Tarifler ve resimler cok guzel gorunuyor. Ancak size bir oneride bulunmak istiyorum. Yazilarinizin ya da tariflerinizin basliklari net okunmuyor ve anlasilmiyor. Yazi karakterini degistirirseniz cok daha net okunacaklar ve daha az goz yorucu olacaklar. Kolay gelsin.