Çarşamba, Ağustos 08, 2012

SÜTLÜ EKMEK KADAYIFI


Ramazan günlerinde zikirle meşgul olanlar mağfiret edilir..
O günlerde Allah'tan dilekte bulunanlar ise elleri boş dönmezler...
Efendiler efendisi,gözümüzün,gönlümüzün nuru canımm peygamberimizin güzel bir hadisi ile geceye başlayayım istedim...
Ramazan ayının günleri hızla tükenmekte, 1000 aydan daha hayırlı olan mübarek geceye yaklaşmaktayız..
Allah kavuşmayı nasip etsin...
.
.
.
Efendim sütlü ekmek kadayıfı yumuşacık nefiss bir tatlıdır..
Bizim evde özellikle tarafımdan çok sevilir...
Geçtiğimiz günlerde iftara gelen konuklarımız için hazırlamıştım..
Daha önce tarifini burada paylaşmıştım...
Aceleyle çekilen bir foto olduğundan güncellemek istedim...
Sevgiyle..Afiyette kalın ...Hayırlı geceler,Hayırlı sahurlar...


7 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ramazan tatlısız olmaz:))
ellerine sağlık canım

yusuf dedi ki...

Fatoş hanım merhaba;

Tarifinizi geçen hafta yapmıştım malum biz antakyalılar ekmek kadayıfsız ramazan geçiremeyiz:) yine muhteşem oldu herkes bayıldı.Onların adına size teşekkür ederim.Ben ceviz ve dondurmayla servis yaptım bu sıcaklarda çok iyi gitti tavsiye ederim:)

fatosun mutfagından... dedi ki...

afiyetler olsun..ellerinize sağlık..

Sevil Aslan dedi ki...

şerbetli tatlıları çok sevmememe rağmen ekmek kadayıfını çok severim ..çok yiyemem şerbetli olduğu için ama lezzetine bayıla bayıla yerim..sütlüsünüde ilk kez duyuyorum ellerine sağlık canım deniycem bu tarifini ..

kardelen sezgin dedi ki...

eline sağlık ramazan duasız olmaz sofralarda tatlısız katılıyorum size

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım hiç denemedim evde yapmayı ama anlattığın gibiyse kolay sayılır ve çok lezzetli olmuşa benziyor sevgilerimle...

Çelikkız dedi ki...

Merhaba,

Sizi biraz üzeceğim ancak bunu bir görev biliyorum. http://www.ellerimesaglik.com/sutlu-ekmek-kadayifi-tarifi linkine bir tıklayın. Çünkü bu site sizin benim ve başka bir çok arkadaşımızın emeğini hem izinsiz hem de kaynak göstermeden kullanmakta. Ben uyardım fotoğrafımı değiştirdiler ama tarif aynı kaldı. Şeytan dürttü başkalarının da tariflerini çalmışlar mı diye ve size ve başkalarına ulaştım. Lütfen emeğinize sahip çıkın... Sevgilerimle...