Cumartesi, Eylül 29, 2012

BU ARALAR:)))



Duramadım..
Son günlerde aklımda olan,durmadan araştırdığım,kitabını okuduğum dukan diyetine BAŞLADIM!!!
Duramadım...
Her diyet sırasında olduğu gibi hayallerim var..38 beden olmak gibi:))
Beni görenlerin aaaaa nasıl zayıflamışsın sen öyle demeleri için:)))
Tabi en önemlisi sağlığım için,kendimi sevmek için...
Atak 3. günü bitirdim bugün..
Tartıda -2 yi gördüm:))
Tabi bol su ve günde 3 fincan yeşil çay tükettiğimden ödem atıyorum...
Ara ara kendimce,aklımca dukan tarifler paylaşmak istiyorum sizlerle,dilerseniz...
Her şey çok yolunda çok rahatım....
Hayallerim cebimde...
Zamanının gelmesini bekliyorum...
Diyeti uygulayanlardan öneriler de tabi ki...
Ben iyiyim...

9 yorum:

Nursevin'ce Lezzetler dedi ki...

kolaylıklar dilerim:)

Simge Keskin dedi ki...

Fatoş hanım Allah tamamına erdirmeyi nasip etsin inşallah! Kolay değil kilo vermek fakat azminizle bunu başaracağınıza inanıyorum! Bol şans!!!

ilhan dedi ki...

Ben de şu sıralar tekrar Karatay'a başladım. Size kolaylıklar diliyorum. İnsan başardıkça morali düzeliyor değil mi?

fatosun mutfagından... dedi ki...

kesinliklle:))

Vanilins dedi ki...

benim bir arkadaşım bu diyet sistemi ile kilo vermişti..çok da memnundu..umarım siz de memnun kalırsınız..bana da beklerim..sevgiler

füsun dedi ki...

BENDE BU DİYETLE 2 AYDA 9 KİLO VERDİM BÜTÜN KURALLARA UYDUĞUNUZDA DİYET BİTİNCEDE KİLO ALMIYORSUNUZ KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ETKİNLİĞİMİZE BEKLİYORUM HOŞCAKALIN

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ahh canım bu diyeti bizede anlat valla benimde var kilolar atabilsem keşke ama nerdeee eee biraz sıkmak lazım demi ama paylaşımın için tşkler banada beklerim sevgiler:))))

Ihlamurcum dedi ki...

Kolay gelsin, blogumda dukan bolumunde cok hos ve pratik tariflerim var.Ben 1 yil sonra su son 2 aydir kudurdum,duzensizim.Ama sizi gorunce gaza geldim,hadi tekrar dukana doneyim.

PaSaSofraM dedi ki...

BENDE TAYLANDIN DIYETINE BASLADIM ARKADASIM UMARIM BASARILI OLURUZ YOLUMUZDA