Pazartesi, Eylül 17, 2012

SELAM OLSUN....


Sonunda geldim...gelebildim...
Toplama,taşınma,yerleşme işleri bitti..bitirdik...
Hayat normale döndü..yeni ev düzeni sağlandı...
Kızların ilk 1 haftası zor geçti yeni evimizde...
Akşam oldu mu anne nüffen nüffen evimize gidelim diye ağlamalardan tutun da tuvaleti değişik gördüklerinden alt ıslatmalara kadar...
2 gün ateşler içinde yandılar..stresten...gece aciller de cabası:(
Oturma gurubunu da değiştirince tam yabancı oldu ev onlar için...
Bu odada odama benziyor anne diyodu aynur her odalarına kafaa uzatışında...
Neyse ki babası da bende konuşa konuşa hallettik yeni eve adapte problemlerini...
Artık durup durup ne güzel evimiz var değil mi anne..hem karşısında park!! var....
Park mevzusu çok daha iş açtı başımıza...
Şimdi ki sorunumuz durup durup ağlayıp arkadaşlarım gelmiş parka inmeliyim krizleri...
Eeee iniyoruz..oynuyoruz..oynuyoruz...binbir meşakkatle ağlaya sızlaya zorla eve geliyoruz...
Bu aralar zihnimi çok yoruyor bu ufaklıklar...
Şimdilik benden bu kadar...
Yeni,lezzetli tarifler hazırlayıp,fotoğraflayıp,hemen yayınlamalı...
Bu güzel fotoğraflar,güzel şehir Tokat'tan...
Taşınmadan önce çekmiştim...
Postum renkli olsun dedim....:)))
HOŞÇAKALIN...

10 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim hem hoşgeldin hemde yeni eve taşınmanız hayırlı uğurlu olsun...
sağlıkla huzurla oturmak nasip olsun...
amin...
yeni tariflerin bekliyorum...
kocaman sevgiler Tokat a....

füsun dedi ki...


www.nasibimce.com ve www.porselendemlik.com


Tarafından hazırlanmış olan





76.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

20 EYLÜL 2012-20 EKİM 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://fusununmutfagi.blogspot.com



YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER...

Nursevin'ce Lezzetler dedi ki...

Hoşgeldiniz. Güle güle oturun.

Vanilins dedi ki...

selam ben Arzu
acemi blogcu olarak ilk yorumum size..etkinliğinize mutlaka katılmak isterim..bu arada yeni eviniz hayırlu uğurlu olsun ..sağlıkla huzurla mutlulukla oturmanızı dilerim..sevgiler..

Mutfak dili dedi ki...

Canim hos geldin. Yeni eviniz hayirli olsun. Guel gule oturun insallah, Yeni mutfaktan guzel lezzetler bekliyoruz insallah..
Sevgiler iyi gunler.

Mutfak dili dedi ki...

Canim hos geldin yeni eviniz hayirli olsun gule gule oturun insallah.
Yeni mutfaktan guzel lezzetler bekliyoruz..
Hayirli gunler sevgiler..

ŞÜKRAN dedi ki...

canım yeni yuvanızda sağlıkla oturun kızlara zor gelmiş olması normal bir süre sonra alışacaklardır tabiki.. bu arada sizde kendinizi çok yormamaya çalışın bilirim bu orlu günleri.. kocaman sevgiler.

Dilekce.. dedi ki...

Hoşgeldin Fatoşcum, nicedir gözüm arıyordu seni.. Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz, güle güle oturun inşallah.. kızları öp benim için..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Yeni evin Hayırlı uğurlu olsun, ailece güle güle oturun.
Taşınmanın en kötü kısmı yeni yere uyum süreci sanırım.
Büyükler bile zor adapte oluyorken, çocukların bu kadar bocalaması normaldir.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Güle güle oturun yeni evinizde..Benim de evimin karşısında park var ve kızım her arkadaşını gördüğünde parka gitmek istiyor, abisine yalvarıyorum götürsün diye :)Okul açıldı da biraz azaldı park işi :))