Çarşamba, Eylül 26, 2012

ZEYTİN SALATASI


Kış kokusu sindi mi havaya ne?
Üşümeyi özlemişim..nasıl hoşuma gidiyor sabahın ve akşamın serinliği...
Üzerine polar battaniyeni çekip uyumak ne güzell:))
Canımın canı domateste son demlerini yaşıyor artık...
Beti benzi solmaya başlamış...
Difrize,kavonozlara stoklar yapıldı ama taze taze yemenin tadı başka elbet...
Domates kabak tadı vermeden doya doya yiyin...
Bu zeytin salatasına da pek bi yakıştı kırmızı:)))
Salata için tarif yazmıyorum...
Ben evdeki soslu zeytinleri değerlendirmek için kahvaltıya yapmıştım..
Böylece hemen tüketildi...
Yeteri kadar yeşil zeytin,istenen yeşillikler,domates salatalık veeee enfess bir zeytinyağı...
Miss..misss...
AFİYETTE..SEVGİYLE KALIN..HAYIRLI GECELER...

9 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

hastalık derecesinde zeytini çok seven biri olarak bu salatayı mutlaka yapmalıyım :))
ellerine sağlık canım....

melodram dedi ki...

Zeytine bayılırımmmm :)

mutfagabuyrun dedi ki...

kahvaltı için çok güzel bir tarif canım.ellerine sağlık.sevgiler.

ilhan dedi ki...

Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık.Kahvaltıda bir ekmek yedirir. :)) O kısmı fen işte. Ellerinize sağlık.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Hakikaten mis:) ellerine sağlık, hemen yapmalıyım kızım yeşil zeytine ve salataya bayılıyor zaten..Bu salatayı en çok o sever sanırım..

Nursevin'ce Lezzetler dedi ki...

Ellerinize sağlık. O üşüyeceğim günler ebirde ben gelebilsem. Ama sabah veakşam serinliği gerçekden güzel geliyor. sevgiler.

ZEYNEP KOZAN dedi ki...

süper görünüyor canım ellerine sağlık pekte severim:)

Pozitif Pembe dedi ki...

selamm senden böyle bişey bekliyordum ama sizin ordakilere benzememiş hani şu cevizli olan vardırya zahterle yapılan ondanda yap lütfen gerçek bir antakyalıdan almak istiyorum tarifini....bir önceki posttaki biberli ekmekleride yapıcam aklımdaydı zaten yazlıktan bir arkadaşımda vermişti tarifi alt komşusu antakyalıymış keşke sende benim komşum olsaydın fatoş ay neler neler yapardık senle:))))kızları öpüyorum sevgiler canınm

Özgür Tatlar dedi ki...

cok saglikli cok lezzetli.ellerine saglik.