Pazartesi, Ekim 01, 2012

AYLARDAN EKİM...


Günaydın...
Bugün Ekim 1....
Doğum günüm..
27 oldum!!
Yıllar alıp başını gidiyor...
18.yaşıma gireceğim 1 Ekim'i hiç unutamam...
Hemen gelsin 18 olayım istemiştim..
Bilseydim yıllar bu kadar hızlı geçiyor hiç acele etmezdim...
Ama ne diyorlar,her yaşın bir güzelliği var..en güzel çağımdayım....:))
Hadi bakalım...Hayırlı mutlu bir yıl olsun benim için..bizim için...
Eee hani bu yazının pastası..
Yoookk pasta masta yok kızlar...Dukan amca kızar sonra...
Onun yerine yulaf kepeğiyle yapılan ama pirinçlisini hiç aratmayan yoğurt çorbamız varr:))
Atak evresi 5.gün bugün...dün biraz kaçamaklar oldu ama bugün telafi etmeli...
Çorbamız için 1,5 yk yulaf kepeği 2 su bardağı sıcak su eklenerek 15dk.süreyle kaynatılır...
Ayrı bir yerde 1 su bardağı yağsız yoğurt ve 1 yumurta çırpılır,kaynayan suyla ılıtılır,tencereye aktarılır...
Bi 5 dk.daha kaynatılıp nane ve azcık tuz eklenir...
Acıktıkca acıktıkca içilir:)))



27 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canııımmm
Nice mutlu yıllara kuzucuklarınla ailenle..
Dukanda da başarılar dilerim...gazan mübarek olsun..

fatosun mutfagından... dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşımm:))

melodram dedi ki...

Sevdiklerinle nice mutlu yaşlara, Allah sağlık sıhhat versin, yaşın ilerlemesi çok da mühim değil :

Yoğurt çorbasını da çok severim, akşama yapsam mı? :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

teşekkürler melodram:))

Pozitif Pembe dedi ki...

canım yeni yaşın sağlık mutluluk getirsin...ben 35 oldum daha ne olsun tadını çıkar yıllar su gibi geçti....bende başlıycam ama haftaya bu hafta diş ameliyatım var ondan sonra bakalım bugün kitap geliyo....sevgiler yapıcam bu tarifi elim mahkum:)))

Esra Yağız dedi ki...

mutlu,sıhatli, hayırlı yaşlar dilerim. ben de 27 yaşımın getirilerini unutamam! anne oldum bu yaşımda nihayetinde :)) allah sizi evlatlarınıza bağışlasın hemşerim :)

Burcu Kayhan dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun,sevdiklerinle beraber nice güzel yıllara inşallah.Sevgiler:)

Dilekce.. dedi ki...

MUTLU YILLAR FATOŞCUM.. DEMEK SEN DE TERAZİ KIZISIN.. TAM BİR HAFTA VAR ARAMIZDA :))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nice hayırlı huzurlu sağlıklı yıllara erişesin canım sevdiklerinle birlikte..

Diyetinde de güç kuvvet diliyorum. Ellerine sağlık..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nice hayırlı huzurlu sağlıklı yıllara erişesin canım sevdiklerinle birlikte..

Diyetinde de güç kuvvet diliyorum. Ellerine sağlık..

MERHABA dedi ki...

Allah sağlıklı, sıhhatli,bereketli nice yıllar nasip etsin.Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

blogdaşlarımm hepinize çook teşekkür ederim

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Fatoş,
Rabbim ailenle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar nasip etsin.
Bende kısmetse yarın 43 yaşıma gireceğim : )
Çorba nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Diyette başarılar ve bol irade diliyorum : )

fatosun mutfagından... dedi ki...

muhterem ablacım Allah sana da uzun ömürler nasüp etsin..çok teşekkür ederim...

Nursevin'ce Lezzetler dedi ki...

sağlıkla mutlu nice yıllarınız olsun. Henüz çok gençsiniz. :)

Leyla Poyraz dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..Rabbim sevdiklerinle birlikte..sağlıklı,hayırlı, uzuun ömürler versin inşallah..
diyette olan, biri olarak,kolaylıklar diliyorum..sevgiler..

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Nice yıllara..Daha ne olmuş ki yaşın, küçücüksün henüz :) Dukan diyetinde de başarılar, Doğum günü çorban da afiyet olsun.Ellerine sağlık..

hunerlieller dedi ki...

NİCE SAGLIKLI MUTLU YILLAR DİLERİM.....

fatosun mutfagından... dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar..iyi ki varsınız..

mine tozanlıoğlu dedi ki...

harika zamanlar 41imdeyim anlamıyorsun bile aman keyfine bak derim : ) mutlulukla sağlıkla yaşa her gününü

Tombul Tarifler dedi ki...

NİCE MUTLU SENELERE...
BEN SENİN YAŞINDA İKEN İKİNCİ KIZIMI ANCA GETİRMİŞTİM DÜNYAYA...
KEŞKE BEN DE 27 OLSAYDIM :(
YENİ YAŞIN SANA BÜTÜN BEKLEDİKLERİNİ GETİRSİN İNŞALLAH. AMİN.

fatosun mutfagından... dedi ki...

teşekkürler mine tozanoğlu):) oyy tombull tariflerimm kıyamam sana..eminim sen ruhu 18lik bir genç kızsn..çok teşekkür ederim canımmm..

fatoşun mutfağı dedi ki...

Canımm yeni yaşın sağlık mutluluk getirsin inşallah. Ailen ve sevdiklerinle birlikte güzel günleriniz olsun:)))Öpüyorum çok...
Sevgiler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nice senelere arkadaşım. Benim de 24.09 doğum günümdü. O gün bile yoğunluktan blogumla kutlayamadım :)Sağlıcakla geçsin yılların, mutlulukla inşaallah...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm sedacımm çok teşekkür ederim..seninde yeni yaşın kutlu olsun ..sevgiler

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Mutlu yıllar sağlıklı yaşlar olsun doğum günün kutlu olsun :)

bir kase lezzet dedi ki...

NİCE SENELERE CANIM.
HEP BERABER SAĞLIK SIHHAT HUZUR DİLERİM.