Pazar, Ekim 21, 2012

BUDA NEYİN NESİ:)))


İyi geceler canlar...
Uyku çöktü hemde nasıl..ama nasıl direniyorum uykuya:))
Yarın bayram temizliğine başlıycam kısmetse onu şöyle bunu böyle kafamda kurduğumdan sabah olsun istemiyorum...
Ama olsun da:))
Hayırlısıyla bayram gelsin...
Temizlikten sonra baklava açılcak..dolmalar sarılcak...börekler yapılacak:))
Bu börek gibi..halis muhlis su böreği...
Pişerken nefis kokular yayıyordu..
Tadı konusunda zinhar bi bilgim yok...
Sadece hayran hayran bakmakla yetindim...hadi buyrun soğutmayın..yiyin yiyin dedim sadece:))
Diyetimde her şey yolunda devam etmekte...-5,5kg la...

İşte gelde seni sendne almasın bu görüntü...
Ellerime sağlık diyorum ve alkışlıyorum kendimi:)))
Tarifi burada...
Sevgiyle kalın..Afiyette..Neşeyle...

4 yorum:

Fuat Gencal dedi ki...

Hayırlı akşamlar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Sizde afiyetle ve neşeyle yiyin ama ben bir dilim aldım.

Saygılar.

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis nefis .ellerine sağlık canım.sevgiler.

Narince dedi ki...

Bravo!

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

Off ne güzel görünüyor öyleee ya sosuyla ıslanmış kabarmış miss :) bende alkışlıyorum sizi ellerinize sağlık:)