Cumartesi, Ekim 13, 2012

DUKAN HELVA...IMM IMM TADI HARİKA:))


Bu yulaf kepeği acayip bir şey yahu!!
Neyin içine ,ne yerine koysan o malzeme oluveriyor aniden:))
Aynen bu helvada olduğu gibi..bir an için yanlışlıkla irmik koydum sandım...
Diyette gelen tatlı krizine muhteşem çözüm..
Bu arada -4,5 kg...:))))
2yk yulaf kepeği 1 tk z.yağıyla kavrulur.içerisine 1,5 yk toz tatlandırıcı eklenir.bi-iki çevirilir.daha sonra 1,5 çay bard.yağsız süt eklenir,kaynayıp gözgöz olunca kapatılır.tabağa alınıp,bolca tarçın serpilir..
Sıcak yemenizi tavsiye ederim...
Nefiss..nefiss...:))

18 yorum:

necla dedi ki...

ellerine sağlık...ilk fırsatta bende deniycem...

Derya Sezgin dedi ki...

Canım harikasın maşallah uyguladığın diyet kitaptamı yazıyor
mümkünse bana yazarsan sevinirim.
Helva nefis ellerine sağlık sevgiler...

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ellerinize sağlık cok güzel duruyor gercekten banada beklerim sevgiler

Burcu Kayhan dedi ki...

Süperr fikirmiş,çok da güzel görünüyor helva.Ellerine sağlık.Bu arada diyet işe yarıyor demek, bayağı kilo vermişsin.Ben de deneyim diyorum.Sevgiler:)

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

Yulafla ne kadar güzel olur denemek isterim bende ellerinize sağlık.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

helva hafif olmuştur kesin, ben de deneyeceğim sanırım, ellerine sağlık...

Pozitif Pembe dedi ki...

canım benim ben sandımki sen atakta öyle solgun görününce dieti bıraktın sandım meğerse atağı bırakmışsın ama sen fazla bile yapmışsın kitapta ileri obezler için 12 gün yada fazla yapın diyor.Sen ne yaptın öyle ideali 5-7 günmüş...ona kannaaat getirdim kitap bitince...Aldım tarifi tabiiki bugün bir deftere dukan yemeklerini yazmaya başladım senin dediğin siteden alıyorum onun bloğuda varmış ordanda aldım bakalım çok tarif var yazayımda başlayınca ne yiyecem derdim olmasın.Yukaf kepeğini buldum şimdi diğerlerine alıcam...hadi bakalım...kolay gelsin....

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bende kullandım bu kepeği,ıspanağın içine pirinç niyetine atıyordum gayet güzel oluyodu..
Ellerine sağlık cnaım..
Nefiss görünüyor.

ihlamurcum dedi ki...

4 kilo fazlalığımı dukanla veriyorum, süper.Ben bunu tam dukan zamanında olduğum için yaparım.Harika...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

insan kafasını değiştirsin yeter ki saman bile bal gelir..

ellerine sağlık tatlım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

insan kafasını değiştirsin yeter ki saman bile bal gelir..

ellerine sağlık tatlım.

Nilgün dedi ki...

Kitabı aldım hala okuyacağım ama tarifler için sizi sıkı takipteyim. Yaptıklarınızı paylaşırsanız sevinirim. Görüşmek dileklerimle..

serife ersoy dedi ki...

az önce denedim harika oldu bildiğin irmik helvası hatta daha güzeli.. 2 kaşık kepek hakkımı sanırım genelde bunda harcıycam.. ben yeni dukancılardanım.. yarın seyir dönemim.. yarısını yedim yarısıda yarına ellerine sağlık..:)

Adsız dedi ki...

şimdi denedim tadı muhteşem oldu, inanın normal helvadan bir farkı yok, ben bile şok oldum, yulaf kepekli tatlı tadlarını sevmeyen biri olarak şuan ziyafet çekiyorum :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle tadı çok mükemmeldi. yulaf kepeğini her gün bunun için kullanabilirim. bu kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim yaparken. ama yerken tadına doyamadım. harika bir tat. normal irmik helvalarından bile daha güzeldi. gönderenin ellerine sağlık. çok teşekkür ederim beni böyle bir lezzetle tanıştırdığınız için :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle tadı çok mükemmeldi. yulaf kepeğini her gün bunun için kullanabilirim. bu kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim yaparken. ama yerken tadına doyamadım. harika bir tat. normal irmik helvalarından bile daha güzeldi. gönderenin ellerine sağlık. çok teşekkür ederim beni böyle bir lezzetle tanıştırdığınız için :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle tadı çok mükemmeldi. yulaf kepeğini her gün bunun için kullanabilirim. bu kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim yaparken. ama yerken tadına doyamadım. harika bir tat. normal irmik helvalarından bile daha güzeldi. gönderenin ellerine sağlık. çok teşekkür ederim beni böyle bir lezzetle tanıştırdığınız için :)

Tuğba Alımcı dedi ki...

Ya benimkinde yulaf kepeginin aci tadi gitmedi