Salı, Ekim 23, 2012

HAYIRLI,KUTLU,MUTLU BİR BAYRAM OLSUN İNŞAALLAH:))


Rabbimizin izniyle bir bayrama daha ericez inşaAllah...
Sizlere sevdiklerinizle birlikte nice güzel bayramlar dilerim...
Evlerimiz bizi seven dostlarımızla dolsun taşsın,bereketlensin...
Baklavalar,sarmalar,börekler bol bol ikram edilsin...

Ben baya baya iki bayramdır baklava açıyorum:))
Ben bile inanamıyorum:))
Yufka açma işini de iyice ilerlettim gibi..
Yarın da ıspanaklı -kıymalı börekler açılcak kısmetse:))
Tabii işi bu kadar ilerletmemde sevgili cahide ablanın etkisi çok büyük...
Allah razı olsun tüm tariflerini en ince püflerine kadar paylaşıyor bizlerle...
Saat 16:30 da başladığım burma baklava macerası saat:20:30 da son buldu..
Yoruldum,yoruldum ama değdi..
Pişen,soğuyan tatlılarım streçle güzelce sarıldı,şerbetlenmek için bayram sabahını bekliyor:))
Baklava hamurunun tarifi gelin duvagı tatlısınınkiyle aynı..
Şekil itaibariyle farklı:))
Hepinizin mübarek Kurban Bayramını kutlar,büyüklerimin ellerinden..küçüklerimin yanaklarından öperim...
Mutlu bayramlar gönül dostlarım..
SEVGİYLE...

23 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

oooh baklavalar açılmış..
mis gibi...
bayramda sizdeyim :))
ellerinize sağlık....

iyi bayramlar...

HEDEN dedi ki...

ELLERİNE SAGLIK CANIM,NEFİS OLMUŞ GÖRÜNTÜYE BAYILDIM.HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM,

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Bu benim ennnn sevdiğim şerbetli tatlı :) Nefis. İyi bayramlar.

Nursevin Sönmez dedi ki...

teşekkür ederiz. bayramınızı kutluyor bu güzel baklavayı afiyetle yemenizi diliyor ve bende öpüyorum. :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım yutkuna yutkuna bakıyorum sayfana..
Nefiss görünüyor nefiss..
Hayırlı bayramalr canım..
Ellerine sağlık.

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

değmek ki ne değmek hemde süper olmuş oh oh :)ellerine emeklerine sağlık canım..börekleride bekliyoruz o zaman ..
pasta tadında bayramlar diliyorum:)

herdemlezzet~Arzu~ dedi ki...

canım eline koluna sağlık sanada iyi bayramlar:)

minimutfaktan dedi ki...

Baklava açma işinde darısı başıma inşaallah nar gibide kızarmış nefis görünüyor tatlın.

Emine Kaya dedi ki...

Ellerinize sağlık inşaallah nasib olursa ben de yapıcam çok güzel resimlemişsiniz..

necla dedi ki...

ellerine sağlık.. maşallah ben daha bukadarını beceremiyorum...
afiyet şeker olsun...
hayırlı bayramlar

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık,afiyetle yiyin.iyi bayramlar...

yusuf dedi ki...

fatoş hanım öncelikle Ailenizin ve sizin mübarek Kurban Bayramınızı Kutlarım.Konuya gelince acaba hazır baklavalık yufka kullansak sizce nasıl olur ya da olur mu?teşekkürler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

Allah razı olsun yusuf bey..hazır baklavalık yufkalardan da güzel olabileceğini düşünüyorum zira yufka açmayı öğrenmeden önce bende kulanıyordum:))selam ve dua ile..hayırlı bayramlar

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
Bayramın sevdiklerinle neşeyle ve huzurla geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Maşallah demek lazım tatlına, nazar değmesin. İyi bayramlar canım :)

Fuat Gencal dedi ki...

Merhabalar,

Mübarek kurban bayramınızı en içten kalbi duygularımla tebrik ederim. Bu bayramda kalplerimiz sevinçle dolsun, sağlık ve huzur bizimle olsun, bütün acılarımız unutulsun, sevdiklerimiz hep yanımızda olsun, yaptığımız ve yapacağımız tüm dualarımız kabul ve makbul olsun. Kurban bayramınız kutlu olsun.

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir Bayram dilerim.

Asiye VURAN dedi ki...

hayırlı bayramlar oh kıvrıçlarda hazır afiyet olsun sevgiler

Narince dedi ki...

Geçmiş bayramınız kutlu olsun. Baklava şahane görünüyor, size misafir olmalıymış ellerinize sağlık.

ihlamurcum dedi ki...

Harikasınız vallahi, demekki eliniz çok yatkın.Baklavalık yufka hiç denemedim ama böreklik açarım ama her zaman değil.Elinize sağlık ve geçmiş bayramınız kutlu olsun.

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

ıyı geceler elıne sağlık

cicileydi dedi ki...

Bnm sendenn bi ricam var :)

http://www.cicileydi.com/2012/11/beslenme-menusu.html

beslenmeye neler hazırlayabilirim'in ricası..
bi bakıp önerilerini sunarsan çooook mutlu olurum...

kurtköy dedi ki...

Bu bizdeki ismi hurina sadece lazların bir tatlısı olarak biliyordum saygılar