Çarşamba, Ekim 03, 2012

YULAF KEPEKLİ & MAHLEPLİ EKMEKCİKLER


Eveeeet...
Dukan diyetimin seyir evresine geçmiş bulunmaktayım...
6 gün sonra bugün yenen sebze bayram yaşattı mideme:))
Miss gibi yedim sabah domates-salatalığımı,öğlen tavuklu kabak yemeğimi..
Akşamüstü ise bu minik lezzetler çıktı ortaya...
Yulaf kepeği mucize...nasıl tok tutuyor sizi...
Siz suyu içtikçe o doyuruyor sizi:))hacminin 25 katı şişbiliyormuş:))
Bu sağlıklı ve lezzetli atıştırmalıkları nasıl yapmışız bakalım:
MALZEMELER:

  • 2 yumurta
  • 3 yk yulaf kepeği
  • 3 yk yağsız yoğurt
  • 1 tk çörek otu
  • 1 çay k.silme mahlep
  • 2 yk lor peyniri yada yağsız beyaz peynir
YAPILIŞI:

  • yumurta ve yoğurt çırpılır.içerisine lor,çörekotu,mahlep ve en son yulaf kepeği eklenir.5dk.dinlendirilir.
  • yağlı kağıt serilmiş tepsiye 1er kaşık dökülür.
  • önceden ısıtılmış fırında 180c de pişirilir.
  • bu ölçüden 9 adet ekmek çıkıyor.
Bir sonraki postta : bakalım bu dukan rüzgarına kapılmış arkadaş ne kadar eksilmiş :))............

7 yorum:

Şehrinaz dedi ki...

bende eşime destek olacağım ve beraber yapacağız bu diyeti :) sana kolaylılar diliyorum fatmacığım ,
diyete başlayınca mutlaka alacağım bu ekmekciklerin tarifini ellerine emeklerine sağlık...

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Bende kitabını okudum ama cesaret edip başlayamadım meyvesizliğe nasıl dayanabilirim kestiremedim şimdi nesfit yapıyorum dün başladım bakalım işe yarayacak mı

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Dukan diyetini iyice merak ettim şimdi :) ama okumayacağım, kendimi hazır hissetmiyorum diyete ..:)

chfashiontrend dedi ki...

Merhabalar:):):)
butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Güzel bir diyet yemegi olmus, ellerine saglik canim....

Pozitif Pembe dedi ki...

fatoşşş bende başlıycam ya şu diş ameliyatımı ve evlilik yıldönümümü bekliyorum bayrama kadar atak bitmiş olur antalyadayım çünkü aile ile zor olur...ama ben sana bir soru sormuştum cevap alamadım gelmedin bana şimdi eski posta bakıcam orda yazdınmı cevap diye....ben bunu yapıcam dukan kitabındaki o galetayı hiç anlamadım 1.5 kaşıkla nasıl olur bunu yaparım ama sen nerden buluyosun tarifleri....ve ben burda yulaf kepeğini nerden bulucam bilmiyorum bugün biraz aktarlarada bakıcam....cevap bekliyorum bu sefer senden sevgiler.

Pozitif Pembe dedi ki...

baktım da soruyu sana değilde yemeksevdam elife sormuşum kusura bakma...arkandayım bende yapıcam ama bu yayındaki sorumun cevabını bekliyorum...